Сфера ІТ виявилась однією з найстійкіших в Україні в період війни. Тож, якщо ви давно хотіли розпочати кар’єру в цьому напрямку — саме час.

1. Дата-аналітик: хто такий та чим займається

Він інтерпретує статистичні дані та трансформує їх у корисну інформацію, яку підприємства використовують для ухвалення важливих рішень. Наприклад, які продукти виробляти, на які ринки виходити, які інвестиції робити чи на яких клієнтів орієнтуватися. Вони також використовують дані для виявлення слабких місць у бізнесі, які потрібно усунути.

2. FrontEnd-розробник: хто такий та чим займається

Frontend-розробник працює над вебсайтом або програмою, яку бачить і з якими взаємодіє кінцевий користувач. Його завдання — це зробити вебсайти функціональними, доступними та з сучасним дизайном. Frontend-інженер працює з менеджерами програм, дизайнерами та клієнтами, щоб з’ясувати, як найкраще вирішити питання клієнта. Frontend-розробка фокусується на створенні красивого і привабливого інтерфейсу сайту. Якщо вам подобається програмування, а також дизайн та робота з клієнтами, посада frontend-інженера – ідеальна для вас.

3. QA-інженер: хто такий та чим займається

QA engineer — це професіонал, який знаходить помилки у продукті або програмі перед його запуском, а при необхідності співпрацює з розробниками для усунення проблем. Вони потрібні в багатьох галузях, включаючи автомобілебудування, медичне обладнання, виробництво харчових продуктів й не тільки. QA гарантує, що програмне забезпечення проходить усі перевірки перед його випуском у світ. Він контролює кожен етап проєктування, розробки, тестування та доставки, щоб переконатися, що продукт відповідає стандартам та вимогам якості.

4. UI/UX-дизайнер: хто такий та чим займається

​​UI/UX-дизайн — процес проєктування інтерфейсів. Успішний вебдизайн зосереджений на потребах користувачів, він допомагає їм швидко та зручно виконувати завдання та досягати цілей. Завдання UI/UX-дизайнера: так продумати інтерфейс продукту, щоб він приваблював та утримував цільову аудиторію. Ефективний дизайн також знижує витрати на розробку та обслуговування продукту.

5. Інтернет-маркетолог: хто такий і чим займається

Диджитал-маркетинг став невіддільною частиною маркетингової діяльності. Маркетологи потрібні сьогодні будь-якому бізнесу, адже без грамотної стратегії просування, якісного контенту, воронки продажу і соціальних мереж — продавати неможливо. Бренди, які хочуть досягти успіху в сучасному диджитал-світі, потребують маркетологів, які зможуть забезпечити просування їхніх продуктів та послуг в інтернеті. Робота інтернет-маркетолога полягає у підвищенні впізнаваності бренду та залученні потенційних клієнтів через цифрові канали.