«Служба зайнятості завжди прагне вдосконалення своєї роботи і постійно знаходиться в пошуку найбільш ефективних методів для задоволення потреб клієнтів. Для нас важливо бути ближчими до людей, консультувати, направляти, а найголовніше – надавати допомогу в пошуку гідної роботи із достойною заробітною платою.
Минулого року в діяльності служби зайнятості впровадженні нові підходи, зокрема, використання відеорезюме, відеопрезентацій вакансій, он-лайн співбесід та комунікацій з безробітними через соціальні мережі. Також на початку того року Державна служба зайнятості запустила в роботу новий сервіс «Електронна черга для безробітних», за допомогою якого кожен може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця служби зайнятості. На сьогодні цим сервісом скористалося близько 2,5 тис. громадян і лише цього року більше однієї тисячі.
На початку цього року Державною службою зайнятості введено в експлуатацію новий веб-сайт під назвою «Єдине соціальне середовище зайнятості». Основні переваги якого, зручний та швидкий пошук вакансій та резюме по всій Україні, електронні кабінети для клієнтів служби зайнятості – як пошукачів роботи так і роботодавців, а також доступність не лише з комп’ютера, а й з мобільного телефону.
Метою впровадження електронних сервісів у діяльність служби зайнятості – є надання якісних послуг населенню та роботодавцю. «Електронний кабінет роботодавця» являє собою сучасний сервіс інформаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування служби зайнятості. У електронному кабінеті роботодавець має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлених претендентів на роботу, може здійснити підбір працівників шляхом перегляду резюме. Також роботодавець має можливість в он-лайн режимі подавати звіти про попит на робочу силу.
Водночас створено і «Електронний кабінет» для тих, хто шукає роботу. В кабінеті зареєстрований безробітний має можливість створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитися з інформацією про тимчасову зайнятість та можливості професійного навчання. Крім того, власник кабінету може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості, дізнатися про заходи, які будуть проводитися службою, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.
Новим підходом у роботі служби є запровадження проведення онлайн-співбесід в режимі скайп-зв’язку, які передбачають тристоронній діалог: представника служби зайнятості – роботодавця – пошукача роботи. Під час такого діалогу є можливість роботодавцю заявити про перспективні вакансії, погодити працевлаштування безробітних. Такі співбесіди можуть проводитися не лише з місцевими роботодавцями але й з роботодавцями інших регіонів.
Також з грудня по всій Україні діє «гаряча лінія» Державної служби зайнятості. Відтепер, відповіді на всі питання, стосовно реєстрації в службі зайнятості, надання послуг роботодавцям та інші консультації, можна отримати за єдиним безкоштовним номером – 0 800 50 99 66.
Водночас в цьому році запроваджено профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу при працевлаштуванні та після працевлаштування за підходом кейс-менеджмент, який передбачає оцінку ситуації та потреб клієнта, визначення цілей та планування заходів задля їх досягнення. В нашому випадку – це працевлаштування.
В квітні цього року Державна служба зайнятості відновила членство у Генеральній асамблеї Всесвітньої Асоціації державних служб зайнятості (WAPES). Вперше за три роки делегація Державної служби зайнятості України, яку представляє в. о. Голови ДСЗ (Центрального апарату) Валерій Ярошенко взяла участь у засіданні Всесвітньої Асоціації державних служб зайнятості – 11-го Конгресу WAPES, який цьогоріч відбувся у Марокко. У рамках заходу Україна долучилася до прийняття важливих світових рішень у сфері зайнятості населення та трудової міграції».
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ