Готельно-ресторанна справа – одна з актуальних і перспективних спеціальностей, яка необхідна для забезпечення роботи готельної та ресторанної інфраструктури. Для цієї підгалузі потрібні фахівці, що вміють організовувати виробництво і обслуговування у закладах готельного і ресторанного господарства, забезпечувати належний рівень якості продукції та послуг, удосконалювати форми і методи обслуговування.
Специфіка обов’язків спеціаліста з готельної і ресторанної справи полягає в:
- організації діяльності щодо надання основних видів послуг у сфері готельно-ресторанного бізнесу;
- організації виробництва і обслуговування у закладах ресторанного господарства;
- організації процесу виробництва і надання готельних послуг;
- забезпеченні охорони праці та техніки безпеки;
- забезпеченні належного рівня якості продукції та послуг у закладах готельно-ресторанного бізнесу;
- вивченні маркетингової діяльності та комплексу маркетингових заходів впливу на ринок і конкурентну позицію підприємства у сфері готельно-ресторанного бізнесу;
- опануванні чинної законодавчо-нормативної бази з питань функціонування підприємств, що надають готельні та ресторанні послуги;
- плануванні та проектуванні закладів готельного і ресторанного бізнесу;
- володінні практичними навичками роботи з комп’ютерною технікою та у сфері інформаційних технологій;
- досконалому володінні сучасною діловою українською та іноземними мовами професійного спрямування.
Фахівці з готельно-ресторанної справи готуються як керівники для роботи в готелях, ресторанах, туристичних і санаторно-курортних комплексах, з організації відпочинку, конференц-сервісу та спеціального обслуговування.
Випускник навчального закладу за напрямком «Готельно-ресторанна справа», за умов набуття відповідного досвіду, може адаптуватися до таких напрямів суміжної професійної діяльності: управлінська, економічна, маркетингова.
Індивідуальні вимоги до фахівця:
- креативне мислення;
- знання етикету;
- творчі здібності;
- комунікабельність;
- дисциплінованість;
- високий рівень культури.