З метою підведення підсумків роботи обласної служби зайнятості за 9 місяців 2018 року та обговорення поточних питань діяльності проведено нараду під головуванням директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка. Участь в нараді взяло керівництво обласного центру зайнятості, базових центрів та філій обласного центру зайнятості.
У своєму виступі Григорій Дендемарченко проаналізував підсумки діяльності служби зайнятості, визначив основні завдання щодо підвищення ефективності роботи з надання послуг клієнтам служби та окреслив пріоритетні напрями роботи центрів та філій в сучасних умовах.
«На сьогоднішній день процес реорганізації в області завершено, передача адміністративно-господарських функцій з базового на регіональний рівень дозволила філіям обласного центру зайнятості більш сконцентруватися на наданні послуг безпосередньо клієнтам служби та нарощуванні обсягів активної політики. Слід зазначити, що Черкаською обласною службою зайнятості за 9 місяців 2018 року досягнуто певних позитивних результатів в роботі. На цей час вдалося забезпечити зростання чисельності працевлаштованих громадян та збільшити чисельність роботодавців, які співпрацюють із службою зайнятості щодо укомплектування вакансій, і як результат збільшити базу вакансій. Зокрема, з початку 2018 року за сприяння обласної служби зайнятості роботою забезпечено понад 30 тис. громадян, в тому числі 16,5 тисяч безробітних. Завдяки оперативному працевлаштуванню безробітних станом на 1 жовтня поточного року зменшилася кількість зареєстрованих безробітних на 2,2 %, у порівнянні з відповідною датою минулого року, і становила 13,9 тисяч осіб», - підкреслив директор обласного центру зайнятості.
Окрему увагу він зосередив на питаннях щодо посилення співпраці з роботодавцями, проведенні спільної системної роботи з вивчення потреби в організації професійного навчання безробітних на їх замовлення. На його думку, саме зміна акцентів у організації взаємодії з роботодавцями, застосування нових підходів у наданні послуг, сприяння у задоволенні кадрових потреб роботодавців мають певні результати та прискорюють процес працевлаштування пошукачів роботи. Так, з початку року кількість роботодавців, які співпрацювали із службою зайнятості, зросла майже до 6 тисяч, щодо укомплектування вакансій, це на 5,4 % більше ніж протягом 9-ти місяців минулого року.
На нараді також було наголошено, що з початку поточного року за сприяння обласної служби зайнятості понад 6 тисяч безробітних підвищили свою конкурентоспроможність на ринку праці Черкащини завдяки проходженню професійного навчання. Рівень охоплення профорієнтаційними послугами серед регіонів України сягає 98,2 % (по Україні – 95,2 %). Григорій Дендемарченко зробив акцент на тому, що сьогодні при організації професійного навчання необхідно враховувати два завдання: максимальне використання затвердженого кошторису на 2018 рік та формування перехідного контингенту на 2019 рік з метою забезпечення стабільної роботи за цим напрямком наступного року.
«Одним із важливих завдань служби зайнятості, як на державному рівні, так і на регіональному, є модернізація сервісу профорієнтаційних послуг. Тому сьогодні важливим є використання Платформи з профорієнтації та розвиток у центрах зайнятості та філіях тренінгових і клубних форм роботи», - наголосила у своєму виступі заступник директора Черкаського обласного центру зайнятості Марина Сорокіна.
Окремо вона розглянула основні завдання щодо підвищення ефективності роботи з надання послуг клієнтам служби, як населенню так і роботодавцям. За її словами перетворення служби зайнятості у сучасну сервісну установу, впровадження в її роботу сервісів «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет шукача роботи» вже сьогодні дозволять отримувати швидкий доступ до послуг служби. Заступник директора зупинилася на роботі служби зайнятості за напрямками працевлаштування, організації професійного навчання та громадських робіт, надання послуг клієнтам служби. Також вона прокоментувала питання щодо надання роботодавцям компенсації витрат єдиного соціального внеску за створення нових робочих місць, наголосила на необхідності і надалі проводити спільні заходи служби зайнятості з роботодавцями, за участю соціальних партнерів, особливо представників управління Держпраці в області.
Організацію роботи служби зайнятості щодо пріоритетних напрямків обговорили керівники профільних відділів обласного центру зайнятості. Окрема увага була зосереджена на питаннях нарахування та виплати матеріального забезпечення безробітних, ведення ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи та порядку оформлення договірної документації.
«Працюючи за новими вимогами служба зайнятості, перш за все, забезпечує адресний підхід при наданні послуг клієнтам та враховує їх індивідуальні потреби. Сьогодні перед нами постають нові завдання щодо оперативного реагування на стрімкі зміни попиту та пропозиції робочої сили, надання реальної допомоги населенню і роботодавцям. Тому я впевнений, що завдяки праці кожного працівника, імідж Державної служби зайнятості як інноваційної, потужної організації, що склався в українському суспільстві, і надалі буде підтримуватись та розвиватись», - підсумував директор обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко.
Директори базових центрів зайнятості та філій обговорили актуальні питання в щоденній роботі та обмінялися власним досвідом.
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ