25.01.2019 | 08:00

Щоб відзначити переможців I етапу конкурсу відеороликів «Світ професій: дитячими очима», фахівці Кам’янської районної та Канівської міськрайонної філій Черкаського обласного центру зайнятості провели урочисту церемонію нагородження.

«Серед відео-презентацій талановитої учнівської молоді  8-11 класів досить складно було виокремити одну роботу з поміж інших. Адже в усіх відеороликах ми бачили, як горіли очі дітей, коли вони розмірковували над тим, ким вони себе бачать у дорослому житті та моделювали власне бачення професії. Через екран монітора ми проживали кожну історію разом з ними. Тому радіємо над кожною, хоч і маленькою їхньою перемогою», – коментує директор Канівської міськрайонної філії Надія Коломієць. 

Тож у віковій групі учнів 8-9 класів Канівщини грамоти і подарунки отримали Олександр Лисенко (школа № 6 м. Канів) та Анастасія Шелудько (школа № 3 м. Канів).

У віковій групі учнів 10-11 класів відзначено роботи Ірини Ходневич (школа № 1 м. Канів), Оксани Лисенко (Потапцівський НВК) та Анни Хрипко (Хмільнянський НВК).

«Відеоролики всіх учасників цікаві та неповторні, адже вони про професії, що дійсно цікаві молодому поколінню. При визначенні переможців враховувались та оцінювались: відповідність заявленій тематиці конкурсу, оригінальність ідеї, інформаційне наповнення, яскравість та виразність роботи, новизна відеосюжету», – наголосила директор Кам’янської районної філії Тетяна Бурдєєва під час церемонії нагородження. Директор районної філії висловила вдячність усім дітям за участь у конкурсі та вручила їм і педагогічним колективам Подяки, заохочувальні призи та солодощі.

Переможцями I туру конкурсу стали:

  • у віковій категорії 8-9 класи – учень 8 класу Кам’янської ЗОШ № 2 – Богдан Манько, який презентував професію «рятувальник»;
  • у віковій категорії 10-11класи – учні 11-го класу Кам’янської ЗОШ № 1 – Софія Чернега, Анастасія Швець, Андрій Темний, Богдан Махно, Ольга Ємець, які презентували професію «інспектор патрульної служби».

Кам’янська районна, Канівська міськрайонна філії ОЦЗ