Профорієнтаційна робота фахівців служби зайнятості орієнтована, перш за все, на сприяння клієнтам у виборі чи зміні професії та допомогу у побудові плану професійної кар’єри. Це надзвичайно відповідальний напрямок діяльності, і від професійного рівня спеціаліста залежить дуже багато. Добре розуміють даний аспект в обласній службі зайнятості, тож постійно організовують семінари, тренінги, що дає змогу розширювати і поглиблювати раніше здобуті знання, уміння і навички фахівців на рівні стандартів та сучасних вимог у галузі професійної орієнтації населення.

Цього року поглиблення професійних знань має свої особливості –  до цього відповідального процесу залучені представники Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Перший такий тренінг на тему «Аспекти мотивування в контексті запобігання конфліктних ситуацій»  відбувся на початку червня, а у серпні темою зустрічі визначено «Комунікація як засіб ведення ефективної співпраці з клієнтом».

Протягом двох днів фахівці базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості відчули себе, певною мірою, студентами, адже отримали чудову нагоду оновити знання та відпрацювати практичні навички роботи у взаємодії з викладачами провідного навчального закладу області, такими, як Шавровська Н.В., Білик В.В., Євтушенко І.В., Магдич О.В., Дроботова М.В. Предметами і темами для обговорення стали комунікативні технології ефективного продажу послуг, особливості ведення переговорів, тайм менеджмент та клієнтоцентрований підхід в роботі з клієнтами служби зайнятості. Це дасть можливість підвищення якості та ефективності профорієнтаційної роботи.

І вже зараз представники служби зайнятості та навчального закладу визначаються із темою наступної зустрічі, на яку з нетерпінням чекають як спеціалісти з профорієнтації, адже з ними поділилися необхідними знаннями висококваліфіковані фахівці, так і викладачі, які готові і надалі співпрацювати з такими уважними, відкритими до нового слухачами.

Відділ організації профорієнтації ОЦЗ