Великі корпорації, зокрема, міжнародні, виглядають багатьом молодим фахівцям ідеальним місцем для початку трудової діяльності, побудови кар’єри. Безумовно, це непоганий вибір, що має досить вагомі аргументи на свою користь, втім, є і недоліки, що перекривають всі позитивні сторони роботи у відомих компаніях.
Переваги
1. Можливості кар’єрного зростання
Велика кількість позицій, висока плинність кадрів – все це дає шанс зайняти посаду вище. Менеджери теж роблять кар’єру, звільняючи своє місце для молодих фахівців. Грамотне керівництво на вакантну посаду, швидше, візьме співробітника з «своїх».
2. Навчання і досвід
Знайти роботу у великій компанії набагато простіше фахівцям відразу після закінчення навчального закладу, не маючи досвіду – тут завжди знайдеться, чим зайнятися недосвідченому персоналу. Багато корпорацій проводять навчання. Для молодого кар’єриста це гарна можливість познайомитися з реаліями життя, набратися практичних знань і досвіду, особливо, якщо доведеться брати участь у великих проектах.
3. Офіційне працевлаштування
Офіційна заробітна плата, крім недоліку у вигляді, як правило, її невеликого розміру, має багато переваг. Соціальний пакет теж має цінність.
4. Регламент та інструкції
Великі корпорації зробили все можливе, щоб мінімізувати можливість творчої реалізації, замість цього – паперово-комп’ютерна рутина. Зате, все детально регламентовано: ваші обов’язки, чіткі інструкції, все, що від вас вимагають – гранично зрозуміло.
5. Престиж
Для кар’єри, це, безсумнівно, великий плюс, звичайно ж, якщо мова йде не про касира в McDonalds. Досвід роботи в іменитій конторі, безумовно, прикрасить резюме.
6. Умови роботи
Великі компанії можуть дозволити собі орендувати приміщення під офіс в престижному бізнес-центрі в діловому кварталі. Комфортні умови, робоче місце забезпечене всім необхідним.
Недоліки
1.Правила і норми
Чітко регламентовані правила, дотримання яких є обов’язковим. Працівник має певну свободу, але дуже обмежену рамками.
2. Бюрократія
Крім самої роботи, від вас вимагатимуть звіти: щоденні, щотижневі, щомісячні, річні.
3. Знеособленість
Велика компанія – прекрасний спосіб відчути себе в ролі гвинтика в величезному механізмі.
4. Ризики
Не так давно минула криза показала, що і гіганти схильні до ризику банкрутства. Відносно ж персоналу – це перша стаття витрат, яку керівництво урізує в разі, коли компанія стикається з фінансовими труднощами.
6. Спілкування
Звикайте до формальних стосунків. Це робота, не більше того. Доброзичливість, щира посмішка – це не входить в посадові обов’язки. Для колег – ви конкуренти.
Тож, чи працювати у великій міжнародній корпорації зі світовим ім’ям або ж у маленькій фірмі – немає різниці. Адже головне що? Щоб робота вам подобалася і приносила задоволення.