01.11.2019 | 12:10

«Електронний кабінет роботодавця» - електронний сервіс служби зайнятості, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування сервісних установ служби зайнятості та підвищення рівня взаємодії роботодавців із фахівцями.  Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет», - відзначає директорка Смілянського міськрайонного центру зайнятості Тетяна Сумська.

В «Електронному кабінеті роботодавця» доступні наступні функції:

подання звітів за формою «3-ПН» «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»;

подання звітності 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці»;

подання звітності 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців»;

отримання інформації про компенсацію єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

перегляд актуальності реквізитів свого підприємства, що містяться у базі даних служби зайнятості;

перегляд стану укомплектування заявлених вакансій;

уточнення кількості направлень претендентів на роботу;

перегляд стану виконання договорів на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання;

добір працівників шляхом перегляду резюме;

опитування від служби зайнятості з метою оптимізації співпраці.

Так, на цей час сервісом «Електронний кабінет роботодавця» вже скористалися 346 смілян, з них – 148 зареєструвалися у цьому році.

Смілянський міськрайонний центр зайнятості