З 1 серпня 2019 року в державній службі зайнятості стартував новий проєкт – інститут консультанта роботодавця. Пілотним регіоном для відпрацювання нової технології обслуговування роботодавців стала Дніпропетровщина.
Інститут консультанта роботодавця є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.
З метою опанування нової методики надання послуг роботодавцям, у Черкаському обласному центрі зайнятості вперше відбувся 2-денний тренінг для фахівців базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості.
Навчання проводила кандидатка психологічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи Інституту перепідготовки кадрів державної служби зайнятості Людмила Бегеза.
Зі вступним словом до учасників тренінгу звернувся директор Черкаського обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко: «У сучасних умовах виникає потреба розширення спектру послуг для клієнтів служби з урахуванням індивідуальних потреб. Тому цей навчальний тренінг є важливою ланкою підвищення фахівцями служби зайнятості власної професійної компетенції з урахуванням модернізації методів і прийомів співпраці з роботодавцями. Адже наше головне завдання – надання якісних послуг з максимально позитивним результатом у найкоротші терміни».
Під час тренінгів учасники розглядали питання формування іміджу служби зайнятості в процесі взаємодії з роботодавцями та їх головні потреби і очікування від співпраці.
За словами Людмили Бегези, новий підхід до обслуговування роботодавців має переорієнтувати роботу фахівців служби зайнятості з формальної реалізації визначених законом функцій на задоволення індивідуальних потреб кожного клієнта. Окрема увага приділятиметься обслуговуванню великих підприємств, коли консультанти роботодавців мають спеціалізуватися на особливостях галузей економіки, у яких функціонують такі великі підприємства.
У процесі навчання фахівці проаналізували методи підвищення рівня командної роботи при наданні послуг, навичок самопрезентації консультанта роботодавця та оволоділи комунікативними технологіями ділового спілкування.
Крім цього, тренер розповіла про важливість підготовки та проведення переговорів та провела з учасниками ділову гру «Переговори з роботодавцем».
За словами Григорія Дендемарченка, на досягнутих результатах обласна служба зайнятості не зупиняється. Наступним етапом стане проведення навчань фахівцями відділу організації надання послуг роботодавцям Черкаського обласного центру зайнятості працівників, які будуть виконувати функції консультанта роботодавця.
Відділ інформаційної роботи ОЦЗ