З метою аналізу підсумків роботи Черкаської обласної служби зайнятості за 10 місяців 2019 року, обговорення пріоритетних питань діяльності служби, 11 листопада відбулася нарада директорів базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості.
Нарада проходила під головуванням директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка, за участю заступників директора та керівників структурних підрозділів обласного центру зайнятості.
У своєму виступі Григорій Дендемарченко проаналізував результати діяльності служби зайнятості, визначив шляхи реалізації основних завдань в роботі, окреслив пріоритетні напрями центрів та філій ОЦЗ в сучасних умовах і на перспективу. Він наголосив, що з початку року послугами служби зайнятості користувалось 42,4 тис. безробітних громадян. Роботодавці регіону поінформували про наявність 37,3 тис. вакансій, що вже зараз перевищує минулорічний показник. З початку року за сприяння служби зайнятості роботу отримали майже 33,8 тис. осіб.
Окрему увагу директор звернув на впроваджений з 1 серпня 2019 року в роботу служби інститут консультанта роботодавця. Пілотним регіоном для відпрацювання нової технології обслуговування роботодавців виступає Дніпропетровщина. Він відзначив, що інститут консультанта роботодавця є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Першим етапом було впровадження з початку року інституту кар’єрного радника.
Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.
«Ми повинні створювати відповідний бренд служби зайнятості, що в подальшому сформує позитивний імідж служби, як сервісного майданчика з надання послуг клієнтам. Пріоритетом в діяльності служби зайнятості повинно стати максимальне охоплення послугами починаючи від школярів до роботодавці», - підкреслив Григорій Дендемарченко.
Керівництво обласного центру зайнятості наголосило, що основною метою запроваджених нових підходів є підвищення ефективності індивідуалізованого надання послуг, запровадження стратегії активізації клієнтів на основі принципів взаємних обов’язків і прискорення переходу осіб, які шукають роботу, до стабільної зайнятості. Кожен кар’єрний радник, реєстратор повинен усвідомлювати, з якою метою він скеровує пошукача на той чи інший захід, а також повинен більше уваги приділяти індивідуальній роботі з кожним клієнтом.
Водночас, учасники наради обговорили шляхи реалізації функції майбутніх консультантів.
Новий підхід до обслуговування роботодавців має переорієнтувати роботу фахівців по взаємодії з роботодавцями з формальної реалізації визначених законом функцій на задоволення індивідуальних потреб кожного клієнта. Окрема увага приділятиметься обслуговуванню великих підприємств, коли консультанти роботодавців мають спеціалізуватися на особливостях галузей економіки, у яких функціонують такі великі підприємства.
Детально про послуги служби зайнятості у сприянні працевлаштуванню, основні аспекти співпраці з роботодавцями, організацію матеріально-технічного забезпечення та запобігання корупції у службі зайнятості проаналізували керівники профільних відділів обласного центру зайнятості. Окрема увага була зосереджена на питаннях порядку оформлення договірної документації та ведення ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи.
Наступним етапом підсумкової наради стало проведення навчального тренінгу від бізнес-тренера, коуча, практичного психолога та топ-менеджера Віталія Худякова. Серед важливих навичок, здобутих учасниками під час тренінгу – напрацювання умінь зі встановлення довірливих відносин з клієнтом, використання ефективної комунікації, планування і постановка цілей та визначення відповідності етичних норм і професійних стандартів.
Усі присутні в черговий раз переконалися, що саме людяність, гуманізм та цінність людини як індивідуума – є основними критеріями у житті та щоденній роботі представників служби зайнятості.
Відділ інформаційної роботи ОЦЗ