20.02.2020 | 12:20

Електронні сервіси стали звичною справою і сприймаються користувачами, як ознака зручності й доступності послуг. Служба зайнятості теж прагне наблизити соціальні послуги до роботодавців та шукачів роботи, тому активно впроваджує електронні сервіси з використанням інтернет-технологій.

Нещодавно до Золотоніської міськрайонної філії Черкаського обласного центру зайнятості за консультацією звернувся директор ТОВ «ГРОУ АП ВЕЛЛ» Сергій Мигаль. Його цікавило питання оперативного підбору персоналу.

Начальниця відділу взаємодії з роботодавцями Світлана Кириченко надала фахову консультацію, ознайомила з можливостями «Електронного кабінету» роботодавця та нового проєкту - Освітнього порталу державної служби зайнятості.

Сервіси зацікавили роботодавця, адже він, як і кожна ділова людина, цінує час та прагне якісного результату.

У ході зустрічі Сергій Мигаль за допомогою фахівців створив «Електронний кабінет роботодавця», а також ознайомився з професійно-кваліфікаційним складом безробітних громадян, яких планує запросити на співбесіду.

«Персональний «Електронний кабінет» зорієнтований на скорочення витрат часу відвідування сервісної установи та підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Це автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримувати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет», - зауважила начальниця відділу.

Золотоніська міськрайонна філія ОЦЗ