Після того, як отримуєте омріяну посаду, вас чекає важливий етап – адаптація на новому місці роботи та в колективі.

Як мінімізувати стрес і плавно влитися в колектив?

1. Зберігайте спокій. У перший час на вас, швидше за все, впаде лавина нової інформації і завдань. Не панікуйте, не намагайтесь утримати все в голові, краще робіть замітки в блокноті або телефоні. Постарайтеся відразу розібратися зі своїми обов’язками: за що відповідаєте ви, чого чекають від вас інші, де можна знайти потрібну інформацію.

2.Заводьте знайомства. Вам потрібно презентувати себе колегам, тому подумайте заздалегідь, якою інформацією про себе ви готові поділитися. Не намагайтеся всім сподобатися – це неможливо, але ведіть себе привітно і доброзичливо з кожним. Якщо вас запрошують на  каву під час перерви, погоджуйтеся. Так ви даєте людям зрозуміти, що раді бути частиною колективу, і отримуєте можливість краще пізнати колег, зрозуміти особливості культури в компанії.

3.Більше турбуйтесь про себе. Висипайтеся, харчуйтеся в звичному режимі, знаходьте час для своїх захоплень. Смачний десерт, хороший фільм, прогулянка на свіжому повітрі допоможуть знизити напругу і порадувати себе.

4.Облаштуйте робоче місце. Якщо від попереднього співробітника залишилися якісь небажані речі, приберіть їх. Принесіть з дому те, що допоможе зробити робоче місце «вашим» – улюблену чашку, пам’ятну фотографію або сувенір.

5.Діліться тим, що відбувається. Дуже важливо мати можливість розповісти комусь про все, що вас турбує, дратує або радує на новій роботі.