18.03.2020 | 11:50

Діджиталізація сервісів в наш час стала звичною справою і сприймається користувачами, як ознака зручності й доступності послуг. Служба зайнятості теж прагне наблизити послуги до своїх клієнтів, тому активно впроваджує електронні сервіси з використанням інтернет-технологій. Розвиток інформаційних технологій привів до появи електронного кабінету роботодавця.

«Сервіс зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування служби зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців із службою»,- зазначає директорка районної філії Галина Гаврилюк.

На сьогодні у Маньківській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості зареєструвалися та ефективно використовують електронні кабінети 130 роботодавців району, які через сервіс подали 66 вакансій та заощадили час на відвідування служби зайнятості.

Такий кабінет є, персональним автоматизованим робочим місцем, що надає можливість роботодавцям подати звітність до служби зайнятості в режимі онлайн, переглянути стан укомплектування заявлених вакансій та кількість направлень претендентів на роботу, а також перевірити актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості.

«Електронний кабінет» допомагає роботодавцю здійснити моніторинг договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру або працевлаштування після професійного навчання, переглянути актуальні резюме шукачів роботи та виконати безліч інших функцій.

При спілкуванні з роботодавцями, які використовують електронний кабінет, фахівці районної філії отримують схвальні відгуки, що такий сервіс сприяє покращенню співпраці із службою зайнятості, задовольняє їх кадрові потреби та робить послуги служби більш доступними для населення.

Маньківська  районна філія ОЦЗ