Для успішного працевлаштування в будь-яку сучасну компанію важливе значення  має володіння  наступними універсальними навичками.

  • Багатозадачність

Чи не найважливіша навичка в сучасних умовах — це вміння виконувати безліч різноманітних завдань в короткі терміни. Більшість роботодавців дуже цінують співробітників, які є універсальними, можуть одночасно виконувати різні напрямки роботи і при цьому працювати ефективно.

  • Критичне мислення і далекоглядність

Одна з важливих навичок — вміння працювати з великими обсягами інформації, розбиратися з безліччю різних фактів, вміти аналізувати і робити правильні висновки. Також важливо вміти бачити перспективу і можливі шляхи розвитку ситуацій. Розвинути критичність мислення допомагає начитаність, допитливість, вміння спостерігати і помічати причинно-наслідкові зв'язки.

  • Креативність, вміння нестандартно мислити

Уміння знаходити нестандартні рішення цінується багатьма компаніями. Старі рішення у постійно мінливих умовах не працюють, тому оригінальність мислення цінується високо. Також в умовах високої конкуренції в бізнесі важливо вміти не загубитися в сірій масі, бути оригінальним і винахідливим.

  • Уміння вирішувати комплексні завдання

На сьогоднішній день рідко зустрічаються вузькопрофільні спеціальності, багатьом фахівцям доводиться вирішувати складні завдання. Уміння орієнтуватися в цілому безлічі питань і напрямків дуже цінується роботодавцями.

  • Навички презентації

Уміння грамотно і захопливо розповісти про свою роботу, про продукти або послуги компанії, а також підготувати візуальну презентацію зараз необхідно для багатьох професій. Цей навик набувається тільки завдяки тренуванням і практичному досвіду, тому бажано напрацьовувати його якомога частіше.

  • Розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді

Успіх практично будь-якої компанії залежить від згуртованої і ефективно взаємодіючої команди. Тому багато роботодавців звертають увагу на соціальні навички майбутнього співробітника, адаптивність в поведінці, комунікативні здібності, вміння налагодити контакт з різними людьми і підтримувати рівні стосунки, а також залагоджувати розбіжності і конфлікти.

  • Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися

Як правило, в будь-якій роботі постійно з'являються нові завдання і напрямки, які необхідно освоювати. Чим швидше людина вміє освоювати нові знання, тим вигідніше роботодавцю. Тому компанії цінують тих співробітників, які не перестають вчитися, проходити різні курси і освоювати нові навички, які можуть стати в нагоді в роботі.

  • Навички самоорганізації

Це важливо не тільки для топ-менеджерів, а й для фахівця будь-якого рівня. Уміння організувати свою роботу, правильно розподілити час на виконання завдань, проконтролювати питання пов'язані з іншими співробітниками і відділами - все це вимагає навичок самоорганізації.

  • Позитивне ставлення до життя

Як показує практика, кращих результатів досягають саме люди з позитивним настроєм, тому і майбутні роботодавці звертають увагу на світосприйняття кандидатів. Чим більше оптимізму, цілеспрямованості і позитивного ставлення до життя і роботи, тим більше шансів отримати пропозицію від роботодавця.

  • Уміння ставити цілі і досягати їх

Результативність співробітників багато в чому залежить від уміння ставити правильні цілі і звичайно ж їх досягати. Практично всі роботодавці високо оцінюють навик постановки цілей, так само як і результативність їх досягнення.

Розвивайте ці важливі навички і ви завжди зможете отримати кращу роботу.