Увага!
Шановні клієнти служби, нагадуємо вам, що в умовах карантину всі центри зайнятості перейшли на дистанційне обслуговування. Напевно, більшість із вас вже знайомі з процедурою реєстрації в службі зайнятості під час карантину. Якщо ні, то вся інформація за посиланням https://cutt.ly/Byw1PmF .
Зараз для реєстрації достатньо заповнити та надіслати на електронну пошту центру зайнятості лише дві заяви. Після їх розгляду фахівець телефонує вам на номер, який ви вказали в заяві. А тепер – НАЙГОЛОВНІШЕ!
На жаль, під час карантину, самовіддано працюють не лише фахівці служби зайнятості, а й шахраї! Вони, під прикриттям працівників служби, телефонують шукачам роботи і намагаються дізнатися персональні дані, аби використати їх у власних інтересах. Тому будьте пильними!
Пам’ятайте! Спеціаліст служби в телефонній розмові обов’язково назве своє прізвище та ім’я, посаду та центр зайнятості, в якому працює. Він звертатиметься до вас на ім’я та по батькові. Фахівець озвучить ваші особисті дані, вказані в заяві, щоб підтвердити або скоригувати їх. І в жодному разі не запитає про номери банківських карток чи особистих банківських рахунків.
Саме в такій послідовності відбувається діалог. Вам надають інформацію, а ви її або підтверджуєте, або коригуєте.
Принагідно, хочемо звернути увагу на нашу комунікацію в месенджері. Більшість питань, які до нас надходять, стосуються нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Ця інформація, як ви розумієте, – конфіденційна. Через профіль у Facebook ми не можемо вас ідентифікувати, тому на питання такого змісту не маємо права відповідати.
Ви запитаєте, що робити в такому випадку?
Відповідаємо
Якщо ви хочете отримати інформацію щодо ваших особистих нарахувань, виплат, а також ймовірної суми допомоги по безробіттю – радимо обрати зручний варіант комунікації.
1. Зверніться до вашого кар'єрного радника.
2. Напишіть офіційне звернення https://cutt.ly/et7naDi
Будьте пильними та уважними!
За інформацією Державного центру зайнятості