05.05.2020 | 09:10

Другий місяць квітучої весни – Травень, багатий на свята, і сьогодні, 50 країн світу відзначають Міжнародний день акушерства. Своє заслужене професійне свято відзначають акушери, працівники, які допомагають пристосуватися до життя дитині, з перших хвилин її народження.

Щодня у світі народжується понад 360 тисяч малюків. І саме акушери першими беруть їх на руки, вітають і підбадьорюють матусь, зворушливо повідомляючи: «Дівчинка! З ямочками на щічках» або ж «Хлопчик! Справжній богатир».

Професія акушера не менш складна і відповідальна, ніж інші професії галузі медицини. Акушерові необхідно володіти не тільки навиками допомоги породіллі, але і виконувати функції операційної, палатної і дитячої медсестри, педіатра і навіть психолога-неонатолога. До того ж фахівець в області акушерства повинен уміти розбиратися в складному медичному устаткуванні, ліках, методах обстеження і надання екстреної допомоги.

Лікар акушер-гінеколог повинен мати високу кваліфікацію, після отримання ступеня бакалавра, закінчити вищу освіту за ступенем магістр та пройти інтернатуру. Отримати освіту за спеціальністю можна спочатку у медичному училищі або коледжі, після чого вступити до закладу вищої освіти.

Кандидати на навчання за спеціальністю «Акушерство» повинні також володіти такими особистісними рисами, як людяність, тактовність, стійкість до стресу, вміння швидко приймати рішення та діяти в екстрених ситуаціях.

Саме рівень народжуваності дітей визначає попит на ринку праці на таких фахівців.

Так, у минулому році від роботодавців Черкащини надійшло 17 вакансій акушера, з них за сприяння обласної служби зайнятості укомплектовано 15 вакансій. З початку 2020 року надійшло 2 вакансії, які вже укомплектовано. Вакансії надходили від медичних закладів області відповідного спрямування.

Що стосується громадян, які шукали роботу за цією професією, то таких минулого року було 20 осіб. На сьогодні на обліку обласної служби зайнятості перебуває 16 безробітних.

Рівень заробітної плати серед заявлених вакансій в середньому становив від 5 тис. грн.

Відділ інформаційної роботи ОЦЗ