Вебінар із загальних питань зайнятості відбувся днями в Канівській міськрайонній філії Черкаського обласного центру зайнятості.
Виклики сьогодення диктують свої вимоги, і служба зайнятості, не забуваючи про своїх клієнтів, переводить спілкування в онлайн режим.
«Формат вебінарів дає змогу забезпечити живий двосторонній зв'язок між фахівцями служби зайнятості та безробітними», - зазначає директорка філії Надія Коломієць.
У заході, що відбувався в онлайн режимі за допомогою технології Skype-зв’язку, взяли участь 7 безробітних.
Під час вебінару учасники заходу ознайомилися із:
- процедурою надання послуг служби зайнятості безробітним у період карантину;
- роботою електронних сервісів служби зайнятості;
- станом регіонального ринку праці;
- затребуваними вакансіями від місцевих роботодавців.
Особливу зацікавленість учасників вебінару викликала інформація про сучасні електронні сервіси служби зайнятості, серед яких - офіційний сайт державної служби зайнятості, електронні кабінети шукача роботи і роботодавця, освітній портал, онлайн платформи з профорієнтації та розвитку кар’єри та «Моя професія: консультаційна мережа».
Канівська міськрайонна філія ОЦЗ