Вебінар із загальних питань зайнятості відбувся днями в Канівській міськрайонній філії Черкаського обласного центру зайнятості.

Виклики сьогодення диктують свої вимоги, і служба зайнятості, не забуваючи про своїх клієнтів, переводить спілкування в онлайн режим.

«Формат вебінарів дає змогу забезпечити живий двосторонній зв'язок між фахівцями служби зайнятості та безробітними», - зазначає директорка філії Надія Коломієць.

У заході, що відбувався в онлайн режимі за допомогою технології Skype-зв’язку, взяли участь 7 безробітних.

Під час вебінару учасники заходу ознайомилися із:

  • процедурою надання послуг служби зайнятості безробітним у період карантину;
  • роботою електронних сервісів служби зайнятості;
  • станом регіонального ринку праці;
  • затребуваними вакансіями від місцевих роботодавців.

Особливу зацікавленість учасників вебінару викликала інформація про сучасні електронні сервіси служби зайнятості, серед яких - офіційний сайт державної служби зайнятості, електронні кабінети шукача роботи і роботодавця, освітній портал, онлайн платформи з профорієнтації та розвитку кар’єри та «Моя професія: консультаційна мережа».

Канівська міськрайонна філія ОЦЗ