Незважаючи на введення карантину та встановлення обмежувальних заходів, державна служба зайнятості продовжує, як і раніше, надавати послуги своїм клієнтам, але в іншому форматі.

На час карантину продовжено дію тимчасового обслуговування клієнтів без відвідування сервісних установ служби зайнятості, тобто - у дистанційному режимі (телефоном, відеозв’язком, або через електронну пошту).

Не виключення – надання профорієнтаційних послуг.

Так, у травні поточного року фахівцями з профорієнтації Христинівської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості проведено два профінформаційних та два профконсультаційних вебінари, у яких взяли участь 25 осіб.          

Під час онлайн-зустрічей розглядались питання щодо можливостей навчання та саморозвитку, шляхом користування послугами служби зайнятості, специфіки взаємодії фахівців з клієнтами у період карантину тощо.

У результаті проведення онлайн-вебінарів, чотири особи отримали рекомендації щодо працевлаштування, дві особи зацікавились послугою професійного навчання, ще троє безробітних громадян зареєструвались на веб-базованій платформі «Моя професія: консультаційна мережа» для проходження профорієнтаційного онлайн-консультування.

«Служба зайнятості і надалі забезпечує своїх клієнтів послугами, що передбачені чинним законодавством. Тому, навіть у період карантину, жоден пошукач роботи не залишиться поза увагою та зможе отримати всю необхідну інформацію в режимі онлайн», - зауважує директор Христинівської районної філії Василь Ковальський.

Христинівська районна філія ОЦЗ