Карантинні заходи змінили звичний режим роботи Канівської міськрайонної філії Черкаського обласного центру зайнятості. Форми взаємодії з клієнтами служби зайнятості сьогодні перейшли в іншу площину і відбуваються, зазвичай, засобам онлайн-зв’язку.

Так, днями в міськрайонній філії відбувся черговий інформаційний вебінар із загальних питань зайнятості для 7 пошукачів роботи. Його мета - ознайомлення з сучасним комплексом соціальних послуг, що пропонує служба зайнятості в дистанційному режимі.

Під час онлайн зустрічі учасників ознайомили з особливостями обслуговування клієнтів у період карантину, можливістю створення персонального кабінету тощо.

Також фахівці надали поради щодо використання корисних електронних сервісів служби зайнятості:

- «Платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри» (https://profi.dcz.gov.ua) - для проходження тестових методик;

- «Освітній портал державної служби зайнятості» (https://skills.dcz.gov.ua) - для проходження онлайн курсів, переглядів семінарів, проходження тестів на визначення компетенцій для роботи в ІТ сфері; 

- профорієнтаційна платформа «Моя професія: консультаційна мережа» (https://myprofession.com.ua) - для проходження тестових методик;

- платформи «Prometheus» (prometheus.org.ua) та «Courséra» (https://www.coursera.org/) - пропонують користувачам доступ до безкоштовних онлайн-курсів від найкращих університетів світу.

Крім того, пошукачі дізналися про стан ринку праці міста та району, актуальні вакансії та джерела пошуку роботи.

Канівська міськрайонна філія ОЦЗ