За останні роки з'явилося багато професій, про яких раніше ми навіть не чули. Такий фахівець, як event-менеджер, якраз з їх числа. У даній статті ми постараємося розкрити детальніше, що це за професія і навіщо звертаються до таких людей.

Професійний організатор масових веселощів (event-менеджер) веде переговори з клієнтом, з'ясовує, якою має бути майбутня подія, кого з артистів запросити, як прикрасити зал, пропонує оптимальний варіант проведення заходу; пише сценарій свята, домовляється про оренду приміщення, вирішує всі організаційні питання - від запрошень до прибирання.

Event-менеджер - піарник, маркетолог і дизайнер в одній особі. Його завдання провести захід так, щоб усім було весело і ніхто не пошкодував про те, що прийшов на свято. Протягом підготовки заходу доводиться працювати з великою кількістю фахівців (від артистів до офіціантів), приділяти увагу кожній дрібниці, заряджати всіх енергією й позитивом.

Ці фахівці повинні володіти комунікабельністю, привабливістю, терпінням, вмінням знайти спільну мову навіть з незговірливим клієнтом.

Штатні співробітники event - агентств зазвичай отримують фіксовану ставку плюс бонуси від реалізованого проекту.

Якщо ви полюбляєте організовувати чудово продумані свята, які запам’ятовуються своєю неповторністю вашим друзям та близьким – можете стати менеджером з організації свят.