Багато шукачів нехтують таким прийомом успішного працевлаштування, як надання майбутньому роботодавцеві рекомендаційних листів. І дуже даремно, адже це дієвий і оригінальний спосіб підвищити свої шанси на співбесіді.

Пропонуємо вашій увазі два сучасних види рекомендаційних листів, які гарантовано зацікавлять роботодавця.

Класичний лист

Так, ви правильно все зрозуміли, коли ми говоримо «класичний», то маємо на увазі написаний від руки. Рукотворне послання показує, що рекомендодавець вас дійсно поважає. Коли до рук роботодавця потрапить такий документ, він автоматично відзначить це. До того ж, рукописний рекомендаційний лист точно допоможе вам запам’ятатися.

Відеорекомендація

Якщо ж ви, навпаки, бажаєте бути в тренді, то і рекомендаційний лист повинен бути сучасним. Існує думка, що вже найближчим часом понад 80% інтернет-контенту складатимуть відеоролики. Тому створити рекомендаційне відеопослання — це не тільки актуально, але і завбачливо.

Відеорекомендація створить у роботодавця ефект присутності і швидше схилить його на ваш бік, ніж простий друкований текст.

До речі, перед зйомками подбайте про якісні зображення й звук (в наш час гідний матеріал знімають навіть на камеру звичайного смартфона). І не забудьте переглянути відзняте, перш ніж відправляти рекомендацію роботодавцю.