Реклама - це не тільки «перерви на каву» в улюблених серіалах і ток-шоу. Це не тільки барвисті щити, за якими не видно будинків. Це не тільки слогани, які окупували нашу мову. Реклама - це серйозний і ризикований бізнес. Це багато напруженої роботи і таланту, інтуїції і фантазії. Це дуже цікава і творча робота.

Такий фахівець оформлює щити з рекламою, розробляє корпоративний стиль компанії (від фірмового знака, логотипа і візитки до календарів, упаковок та вуличних постерів), створює макети газет і журналів, вітрин та виставкових стендів.

Плюси професії:

•        творча і захоплююча робота;

•        високий попит на ринку праці;

•        висока заробітна плата.

Особисті якості:

•        просторове мислення;

•        креативність;

•        комунікабельність;

•        художні здібності.

На ринку праці величезна кількість вакансій. Навіть молодий спеціаліст може знайти підходяще місце. Головне, щоб було своє портфоліо - ваші кращі дизайнерські роботи, які можна продемонструвати роботодавцеві. З досвідом зростає зарплата. У подальшому можна стати арт-директором.