Реклама - це не тільки «перерви на каву» в улюблених серіалах і ток-шоу. Це не тільки барвисті щити, за якими не видно будинків. Це не тільки слогани, які окупували нашу мову. Реклама - це серйозний і ризикований бізнес. Це багато напруженої роботи і таланту, інтуїції і фантазії. Це дуже цікава і творча робота.
Такий фахівець оформлює щити з рекламою, розробляє корпоративний стиль компанії (від фірмового знака, логотипа і візитки до календарів, упаковок та вуличних постерів), створює макети газет і журналів, вітрин та виставкових стендів.
Плюси професії:
• творча і захоплююча робота;
• високий попит на ринку праці;
• висока заробітна плата.
Особисті якості:
• просторове мислення;
• креативність;
• комунікабельність;
• художні здібності.
На ринку праці величезна кількість вакансій. Навіть молодий спеціаліст може знайти підходяще місце. Головне, щоб було своє портфоліо - ваші кращі дизайнерські роботи, які можна продемонструвати роботодавцеві. З досвідом зростає зарплата. У подальшому можна стати арт-директором.