Список цікавий, тому що показує дві значні тенденції розвитку людини, суспільства і культури. Розглянемо докладніше  кожен з десяти пунктів.

Комплексне багаторівневе рішення проблем

Це означає, що людина здатна бачити суть проблем і розбиратися з причиною, а не з наслідком. Так як найбільш затребуваними є ті фахівці, які будуть володіти системним, цілісним підходом до вирішення будь-яких проблем, будуть знати, на що ще звернути увагу, крім самого очевидного.

Критичне мислення

Це такий спосіб мислення, при якому людина ставить під сумнів інформацію, що надходить і навіть власні переконання. Це дуже корисна навичка, тому що питання «Чи може все працює зовсім не так, як ми припускаємо?» допомагає розвитку.

Креативність в широкому сенсі

Творчий початок - це здатність бачити те, чого ще немає.

Уміння управляти людьми

Управління людьми - це складна наука про те, як лідерам приймати головні рішення. Не просто про підлеглих, а про людей. Як мотивувати співробітників так, щоб вони бігли на роботу, а не з роботи? Як не помилитися в людині, приймаючи його на роботу, і підвищувати тих, хто цього заслуговує? Як розрулювати конфлікти всередині команди? Знати відповіді на всі ці питання - значить володіти people management.

Взаємодія з людьми

Це, мабуть, зрозуміло. Аскетичність може шкодити бізнесу. Якщо ви власник бізнесу, якому важко спілкуватися з людьми, потрібно звернутись до того, хто вміє налагодити контакт будь з ким.

Емоційний інтелект

У 1995 році американський психолог Деніел Гоулман опублікував книгу «Емоційний інтелект», яка підірвала книжковий ринок і стала бестселером. Зараз під емоційним інтелектом розуміється здатність розуміти емоції, наміри і мотивацію інших людей і свої власні, а також уміння управляти своїми емоціями та емоціями інших людей.

Формування власної думки та прийняття рішень

Чи хочеш, чи вмієш - нікому не буде цікаво. Катастрофічно потрібно буде формулювати свою думку і приймати рішення. Самостійність у всьому.

Клієнтоорієнтованість

Судячи з прогнозів, сфера послуг в світі буде тільки зростати, а хороший сервіс завжди на вагу золота. Приємно, що українські компанії це розуміють і працюють над культурою сервісу, незалежно на кого орієнтований їх продукт - на бізнес або кінцевого споживача.

Уміння вести переговори

Уміння ясно висловлюватися, бути переконливим - трендовий навик. Найприємніше, що з практикою її опанувати може кожен.

Гнучкість розуму

Когнітивна гнучкість - це здатність розуму швидко переключатися з однієї думки на іншу, а також обмірковувати кілька речей одночасно. До речі, перевірити себе на когнітивну гнучкість ви можете за допомогою знаменитого тесту Струпа. Він дуже простий.

Важливо усвідомити і виділити свої ключові вміння, щоб роботодавець помітив вас і гідно оцінив. Надалі усвідомлення ключових кваліфікацій допоможе зрозуміти, в якій професійній області ви хотіли б просунутися.