Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.
Фахівець, звісно, займається контентом, тобто пише та коригує тексти для сайтів, додає ілюстрації чи відеоматеріали. Одним словом, відповідає за все, що публікується на вебресурсі. Втім, якщо невеликому інтернет-магазину потрібна людина, яка буде оновлювати і додавати картки товарів на сайті, ця посада теж відповідає позиції менеджера з контенту.
В обов’язки контент-менеджера може входити ще ціла низка різноманітних завдань. Тоді контент-менеджер і тексти пише, і за SEO слідкує, і за аналітикою, і зображення редагує, і соцсторінки веде, і рекламу налаштовує. А якщо потрібно, і код поправить. Тут вже все залежить від місця роботи, рівня знань фахівця і амбіцій компанії.
Які навички потрібні контент-менеджеру
- Грамотно й просто писати. Фахівець з контенту має вміти створити легкий для читання і розуміння текст, влучивши у цільову аудиторію.
- Вміння працювати з джерелами інформації, оптимізувати контент, щоб він краще ранжувався пошуковими системами, але не був перенасичений ключовими фразами.
- Окрім дружби з елементарними Word, Exсel та Google Docs, контент-менеджеру стануть в нагоді базові знання HTML, щоб впевнено себе почувати в адмінці сайту, а також вміння працювати з графічними редакторами.
- Знання Google Analytics, адже контент-менеджеру важливо вміти проаналізувати результати своєї роботи, відстежувати популярність матеріалів.
- Розуміння інтернет-маркетингу та просування сайтів (SEO) також стануть у пригоді.
- Друк наосліп. Значно полегшить роботу і прискорить її.
- Уважність, бо роботу контент-менеджера бачать сотні, тисячі людей. І тільки лінивий пробачить помилки.
Переваги в роботі контент-менеджера
- Можливість віддаленої роботи. Ви можете жити в одній країні, а працювати на компанію, яка розташовується в інший. Поєднувати роботу з навчанням.
- Саморозвиток і розширення кругозору. Контент-менеджер щодня дізнається щось нове. Це необхідно для того, щоб надати відвідувачам корисну інформацію.
- Не занудьгуєш. Робота контент-менеджера цікава, адже через його голову проходять сотні сторінок нової інформації щодня.
- Необов’язково мати досвід чи вищу освіту, щоб стати контент-менеджером.
Сайтів у світі вже, мабуть, не менше, ніж піщинок на пляжі, і їх усі потрібно наповнювати, підтримувати їхню життєдіяльність та просувати.
Спеціальної освіти, яка дозволяє працювати контент-менеджером, немає. У людей, що працюють з контентом сайтів, можна знайти у кишені найрізноманітніші дипломи.
Однак найближчими за фахом будуть професії журналіст та філолог, хоча дуже часто й інженери стають чудовими контент-менеджерами, створюючи цікаві та захоплюючі тексти у відповідному секторі, в якому вони найбільше компетентні. І вища освіта для цього не обов’язкова. Можна закінчити коледж за напрямком гуманітарні науки чи журналістика, інформатика та IT-технології. Щоб опанувати професію, треба лише практика, але отримати базові знання можна на курсах з контент-менеджменту. А прокачати навички на курсах зі сторітелінгу, SEO, інтернет-маркетингу.