Починаючи з 1 січня 2020 року в роботу всіх центрів зайнятості та філій державної служби зайнятості запроваджено Інститут «Консультант роботодавця». Його завдання – побудова якісно нових рівнів взаємодії з роботодавцями через покращення електронних сервісів та модернізацію служби зайнятості на підставі світових практик.
Роботодавці отримують індивідуальні консультації з урахуванням виду їх економічної діяльності, специфіки роботи та чисельності працюючих, а також особливостей розвитку локальних ринків праці.
Впровадження державною службою зайнятості відповідного Інституту дозволяє:
- ефективно вирішити питання «кадрового голоду»;
- підвищити зацікавленість громадян працювати легально на українських підприємствах;
- налагодити комунікацію з роботодавцями за допомогою зручних електронних сервісів;
- підвищити швидкість укомплектування вакансій;
- оперативно налагоджувати співпрацю з новоствореними підприємствами;
- надавати спеціалізовані послуги роботодавцям за цільовими групами;
- удосконалити систему підбору та професійного навчання безробітних для результативного працевлаштування.
Так, наприклад, з початку 2020 року фахівцями Шполянської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості укладено 196 угод про співпрацю з роботодавцями району та зареєстровано 28 «електронних кабінетів роботодавця», через які подано та укомплектовано 16 вакансій.
Загалом, протягом минулого та початку поточного років зареєстровано 336 роботодавців у «електронних кабінетах», подано і укомплектовано 134 вакансії.
Шполянська районна філія ОЦЗ