28.12.2019 | 10:45

Поки людина працює, вона не втрачає кваліфікацію, навички спілкування, є обізнаною в сучасних технологіях, які використовуються, зрештою, є активним членом суспільства, який працює, заробляє і сплачує податки.

До служби зайнятості може звернутися будь-який громадянин України, де його поінформують про наявні вакансії, проведуть спеціальні тренінги, допоможуть пройти профорієнтаційні тести, підготувати резюме і пройти співбесіду. У службі зайнятості є власна профорієнтаційна платформа для розвитку кар’єри, а онлайн-курси та тестування можна пройти в смартфоні.

Для безробітних, окрім загальних послуг, служба зайнятості пропонує можливість перенавчитися, підвищити власну кваліфікацію, пройти стажування в роботодавців.

З 1 січня 2019 року набула чинності ПКМУ від 19.09.2019 № 792, якою було запроваджено інститут кар‘єрного радника. Така модель обслуговування ґрунтується на проведенні перемовин між безробітним і кар'єрним радником про взаємні зобов'язання для досягнення кінцевої мети – працевлаштування. Безробітний, завдяки кар'єрному раднику, має можливість висловити свої побажання, сумніви, як у будь-якій сервісній установі. Послуги кар'єрного радника надаються на основі індивідуального плану працевлаштування, у якому радник спільно з безробітним визначає кінцеву мету співпраці.

«Ми хочемо, щоб клієнт, який звертається до служби зайнятості як безробітний, вирішив для себе, як надалі розвиватиметься його кар‘єра, як він хоче професійно реалізовуватися. Для нас найголовніше результат – щоб громадяни мали роботу, а роботодавці –працівників, які відповідають їхнім потребам та інтересам»,- коментує директор Монастирищенської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості Володимир Левадський.

Монастирищенська районна філія ОЦЗ