07.02.2018 | 12:40

З метою якнайшвидшого задоволення кадрових потреб роботодавців та прискорення процесу працевлаштування тих, хто до нас звертається, служба зайнятості постійно оновлює сервісні послуги, застосовує в своїй діяльності нові форми роботи.

Так, минулого року в практиці роботи центрів зайнятості широко застосовувалося використання відеорезюме пошукачів роботи, відеовакансії від роботодавців та презентації роботодавців. Зокрема, на офіційній сторінці обласного центру зайнятості на Ютуб-каналі на цей час розміщено близько 300 відеорезюме, майже 100 відеовакансій та 6 презентацій роботодавців. 

Однією з новацій 2017 року є введення в дію електронної черги для клієнтів служби зайнятості. За допомогою такого сервісу клієнт має змогу самостійно, не витрачаючи зайвого часу, без попереднього відвідування центру зайнятості, записатись на відвідування до будь-якого центру зайнятості України на індивідуальний прийом, як для реєстрації, так і для отримання консультації юридичної або щодо сприяння працевлаштуванню, вибору професії, професійного навчання, професійної орієнтації, тимчасової зайнятості.

Новим підходом у роботі служби було проведення онлайн-співбесід в режимі скайп-зв’язку, які передбачають тристоронній діалог: представника центру зайнятості – роботодавця – пошукача роботи. Питання, які розглядалися під час проведення скайп-зв'язку стосувалися: виявлення перспективних вакансій, погодження працевлаштування безробітних після проходження стажування безпосередньо на робочому місці, працевлаштування безробітних тощо. Так, протягом минулого року було проведено понад 900 онлайн-співбесід з майже 600 роботодавцями. Такі співбесіди проводяться не тільки з місцевими роботодавцями але й з роботодавцями інших регіонів. Так, наприклад, в грудні 2017 року за зверненням представника компанії ТОВ «Фуджікура Аутомотів Україна Львів» проведено співбесіди в режимі скайп-зв'язку із зацікавленими у працевлаштуванні особами. До спільного діалогу долучилися 14 центрів зайнятості та 310 шукачів роботи. 

Інноваційним підходом у діяльності служби було проведення онлайн-консультацій для певних категорій населення. Зокрема, протягом листопада-грудня минулого року Черкаським обласним центром зайнятості спільно з порталом «Діловий регіон» було організовано 2 онлайн-консультації для людей з особливими потребами та демобілізованих учасників АТО, в ході яких представники обласної служби зайнятості надавали фахові консультації стосовно змін у законодавстві, відповідали на питання про можливості перенавчання, працевлаштування, відкриття власної справи тощо.

З 14 грудня по всій Україні розпочала роботу «гаряча лінія» державної служби зайнятості. Відтепер, всі питання, стосовно реєстрації в центрах зайнятості, надання послуг роботодавцям та інші консультації, можна отримати за єдиним безкоштовним номером. До цього часу у кожній області працювали відповідні місцеві телефони «гарячих ліній». Проте, була відсутня єдина централізована інформаційна служба, яка б надавала інформаційно-консультаційні послуги. Відтепер, це єдиний простий та безкоштовний номер, за яким усі бажаючі можуть зателефонувати та задати будь-які запитання.

За номером 0 800 50 99 66 можна дізнатися інформацію про повний перелік послуг служби зайнятості, документи, які потрібні для отримання тієї чи іншої послуги, контактні телефони центрів зайнятості, адреси та багато іншого.