Профорієнтаційна робота з молоддю.
Для подолання існуючої різниці на ринку праці служба зайнятості велику увагу приділяє профорієнтаційній роботі, особливо серед шкільної молоді.
Обласною службою зайнятості цього року запроваджується комплексне профорієнтаційне супроводження учнів випускних класів шкіл області, починаючи вже з 8 класу і до закінчення ними школи. Розпочата багатоетапна робота з анкетування учнів з метою визначення напрямків професійної діяльності, які цікавлять школярів та проведення профорієнтаційних уроків. Наступним етапом комплексу заходів стане проведення професіографічних екскурсій на підприємства регіону за напрямками діяльності з урахуванням анкетного опитування конкретних школярів.
У подальшому заплановано проведення психодіагностичного тестування з метою визначення сфери професійної діяльності відповідної категорії учнів, як під час групових заходів, так й під час індивідуальних консультацій.
Ця робота здійснюється в рамках реалізації Програми Державної служби зайнятості щодо професійної орієнтації на 2017-2020 роки.
Впровадження та застосування інноваційних сервісів.
З метою якнайшвидшого задоволення кадрових потреб роботодавців та прискорення процесу працевлаштування пошукачів роботи служба зайнятості постійно оновлює сервісні послуги, застосовує в своїй діяльності нові форми роботи.
Так, минулого року в практиці роботи центрів зайнятості широко застосовувалося використання відеорезюме пошукачів роботи, відеовакансії від роботодавців та презентації роботодавців.
Однією з новацій є введення в дію електронної черги для клієнтів служби зайнятості. За допомогою такого сервісу клієнт має змогу самостійно, не витрачаючи зайвого часу, без попереднього відвідування центру зайнятості, записатись на відвідування до будь-якого центру зайнятості України.
Новим підходом у роботі служби стало проведення онлайн-співбесід в режимі скайп-зв’язку, які передбачають тристоронній діалог: представника центру зайнятості – роботодавця – пошукача роботи.
Служба зайнятості постійно працює над вдосконаленням своєї роботи, щоб якомога максимально задовольнити потреби своїх клієнтів. Цього року в роботу служби зайнятості України запроваджено процедуру профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу при працевлаштуванні і після працевлаштування за підходом кейс-менеджмент, який передбачає оцінку ситуації, потреб клієнта, визначення цілей та планування заходів задля їх досягнення, а в кінцевому результаті працевлаштування.
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ