16.03.2020 | 12:30

Державна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з диджиталізації, запровадила «Електронний кабінет роботодавця».

Це інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування служби зайнятості. За допомогою персонального комп’ютера, підключеного до мережі інтернет, роботодавець матиме доступ до цієї послуги.

Для реєстрації в електронному кабінеті потрібно: на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись і заповнити всі необхідні поля.

Після реєстрації, для авторизації на сайті, необхідно надати своєму особистому консультанту служби зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.

Після авторизації роботодавець отримає можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме, а також переглянути:

  • актуальність реквізитів свого підприємства;
  • звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, що подавались до служби зайнятості;
  • стан укомплектування заявлених вакансій;
  • кількість направлень претендентів на роботу;
  • стан договорів про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання;
  • отримати інформацію щодо компенсації єдиного внеску та компенсації витрат на оплату праці внутрішньо переміщених осіб.

Зокрема, роботодавці Чигиринського району, а відповідно – соціальні партнери Чигиринської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості, на цей час створили 309 персональних кабінетів та подали через них 198 актуальних вакансій.

Електронний кабінет роботодавця спрямований на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості. Користуючись ним, можна не лише зберегти безцінний ресурс – час, але й зробити чимало важливих справ!

Чигиринська районна філія ОЦЗ