14.08.2020 | 09:10

Державна служба зайнятості завжди була і залишається новатором в наданні послуг та запровадженні новітніх технологій. Одними із популярних електронних сервісів є: «Електронна черга», «Електронний кабінет шукача роботи», платформа для онлайн профорієнтаційного консультування «Моя професія: консультаційна мережа» та інші.

За період дистанційної форми роботи напрацьовано досвід проведення групових заходів шляхом організації вебінарів.

Новації, що приходять на зміну уже усталеним формам і методам роботи сприяють ефективному використанню наявного потенціалу, розширенню комунікативних можливостей, розвитку тайм-менеджменту.

Заходи, що проходять в онлайн-режимі допомагають підвищити конкурентоспроможність на ринку праці, отримати нову інформацію, знання та досвід.    

Так, наприклад, у період карантину Уманським міським центром зайнятості проведено 6 профінформаційних та 6 профконсультаційних вебінарів для пошукачів роботи, на яких розглядалися загальні питання зайнятості населення, особливості використання електронних сервісів та можливостей  для самоосвіти і саморозвитку в період обмежувальних заходів.

Уманський міський центр зайнятості