18.07.2019 | 14:16

Протягом І півріччя 2019 року за сприяння Уманського міського центру зайнятості працевлаштовано 1 562 громадян, з них 56,3 % знайшли роботу в перші дні звернення до служби зайнятості до набуття статусу безробітного.

Тільки командна робота фахівців усіх відділів центру зайнятості забезпечує виконання основного завдання служби: підбір кадрів для роботодавця та пошук роботи для безробітного.

Про значення та важливість функцій реєстратора поділився думками директор міського центру зайнятості Степан Фащевський: «Реєстратор – це перша людина, з якою спілкується відвідувач служби зайнятості. Особисто я виконував функції реєстратора, що допомогло мені відчути значимість та ступінь відповідальності цього фахівця. Від компетентності, комунікативних навичок, умінь реєстратора встановити і підтримувати контакт з клієнтом, напряму залежить швидкість вирішення питань з підбору людині гідної роботи».

Уже як півроку у державній службі зайнятості запроваджено інститут кар’єрного радника, який дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг із планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи. Відповідно до нововведень, функції фахівців, які обслуговують клієнтів, розподілено на «реєстраторів» та «кар’єрних радників».

Основне завдання реєстратора - встановлення довірчих стосунків з клієнтом, від яких складеться загальне враження про службу зайнятості та буде підґрунтям для подальшої роботи кар’єрного радника. Кар’єрний радник допомагає громадянину розвинути навички управління власною кар’єрою та адаптуватися до потреб ринку праці. Інститут кар’єрного радника дозволяє змінити монолог на діалог між клієнтом та фахівцем служби зайнятості, які спільно та за взаємною згодою визначають кінцеву мету співробітництва та шляхи досягнення цієї мети.

Уманський міський центр зайнятості