У 2018 році розширено коло інформаційно-консультаційних послуг служби зайнятості. Задля надання суспільству об’єктивної інформації щодо основних напрямів і результатів діяльності служби, посилення соціального діалогу у сфері зайнятості запроваджено нові он-лайн сервіси.
На інформаційному інтернет-ресурсі Державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище» можна отримати інформацію про стан ринку праці, надання послуг роботодавцям та пошукачам роботи, кваліфіковані консультації фахівців щодо законодавства про зайнятість як в цілому по Україні так і у відповідному регіоні.
Користуючись сервісом «Електронний кабінет роботодавця» клієнт має можливість переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, стан укомплектування заявлених вакансій, кількість направлених претендентів на роботу, може здійснити підбір працівників шляхом перегляду резюме. Також роботодавець може в он-лайн режимі подавати звіти про потребу в працівниках. На цей час створено більше 1,5 тис. електронних кабінетів роботодавця.
Водночас у «Електронному кабінеті пошукача роботи» користувач має змогу створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитися з інформацією про тимчасову зайнятість та можливості професійного навчання. Крім того, зареєстрований власник кабінету може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості, дізнатися про заходи, що будуть проводитися, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. На сьогодні цією послугою скористалося понад 2,6 тис. осіб.
Також впроваджено сервіс «електронна черга» для пошукачів роботи, за допомогою якого кожен бажаючий може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якої філії та центру зайнятості України. На цей час можливостями електронної черги скористалося понад 4,6 тис. громадян.
Використовуючи нові технічні розробки служби зайнятості є можливість здійснювати проведення он-лайн співбесід як з роботодавцями так і з пошукачами роботи. Ця послуга швидка, зручна та корисна, як для безробітного так і для роботодавця, оскільки за сприяння фахівців служби зайнятості роботодавець може напряму поспілкуватися з потенційним працівником, який у свою чергу має змогу в ході переговорів з’ясувати всі питання щодо майбутнього працевлаштування. Таких заходів в он-лайн режимі проведено більше 2,3 тис. за участю понад 1,2 тис. роботодавців.
Таким чином, інформаційно-консультаційні послуги є первиною ланкою та дієвим механізмом до реального працевлаштування.
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ