22.08.2019 | 09:50

У зв’язку із введенням в дію в службі зайнятості інституту кар’єрних радників, у клієнтів Черкаської районної філії обласного центру зайнятості виникає ряд актуальних питань, на які фахівці районної філії надали відповідні коментарі.

Хто такий кар’єрний радник?

Це фахівець, який працює з кожним клієнтом окремо, враховуючи індивідуальні потреби клієнта, його рівень професіоналізму, ступінь трудової мотивації та мобільність. Він може побачити перешкоди, що стоять перед клієнтом в момент працевлаштування, допоможе подолати їх та підвищити конкурентоспроможність на ринку праці.

Для чого створюється індивідуальний план надання послуг?

У спільному пошуку роботи між кар’єрним радником та безробітним значне місце займає індивідуальний план надання послуг, який складається за результатами первинного профілювання. В індивідуальному плані зазначається комплекс заходів, які мають реалізувати кар’єрний радник та особа, яка шукає роботу, строки та періодичність їх надання, зобов’язання сторін щодо виконання цього плану.  

Цей документ складається в двох примірниках, один з яких видається особі, яка шукає роботу. На прийомі в службі зайнятості кар’єрний радник заповнює бланк із завданнями, необхідними для працевлаштування, а на наступному прийомі ставиться відмітка про виконання. Індивідуальний план потрібно брати з собою на кожен прийом до фахівця. План віддається на руки особі, насамперед, для самоконтролю строків виконання та розуміння змісту завдань.

За спільною згодою кар’єрного радника та особи, яка шукає роботу, строк надання послуг згідно з індивідуальним планом надання послуг може бути змінено, а завдання і заходи відкореговано та уточнено відповідно до індивідуальних потреб клієнта.

Індивідуальний план – важливий інструмент, який сприяє усвідомленню особами, які шукають роботу відповідальності за власне працевлаштування та розумінню того, що тільки послідовними кроками можна досягти поставленої цілі.

Черкаська  районна філія  ОЦЗ