16.01.2020 | 11:00

Днями відбулася робоча зустріч директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка з першим заступником голови облдержадміністрації В’ячеславом Швецем, який за розподілом службових обов’язків координує діяльність обласної служби зайнятості.

Під час зустрічі Григорій Дендемарченко розповів про перелік послуг служби зайнятості для населення, інноваційні підходи в її діяльності та більш детально зупинився на аналізі ситуації регіонального ринку праці, спираючись на проведену роботу у 2019 році.

«На сьогоднішній день поряд з уже існуючими сучасними сервісами, у службі зайнятості продовжується процес модернізації та впровадження доступних електронних сервісів. Так, з 1 січня 2019 року запроваджено інститут єдиного куратора для безробітних – кар’єрний радник, головне покликання якого - підтримка клієнтів у прийнятті рішень, пов‘язаних з кар’єрою (наприклад, консультування з розроблення довгострокового плану професійного зростання), формування мотивації задля досягнення визначених цілей, навчання клієнтів долати психологічні перешкоди та спонукання їх проявляти активну та відповідальну позицію щодо пошуку роботи. Також у 2019 році розпочато введення в дію інституту консультанта роботодавця. Ключова мета – розширення підходів до надання якісних та оперативних послуг роботодавцям із урахуванням як специфіки регіону,  так і кадрових потреб самих роботодавців», - відзначив Григорій Дендемарченко.

У рамках двосторонньої зустрічі учасники відвідали Черкаський міський центр зайнятості. У ході огляду функціональних секторів міського центру зайнятості, В’ячеслав Швець особисто ознайомився з роботою відділу надання послуг з рекрутингу та «Офісом роботодавця».

«Переконаний, що напрямок рекрутингу у системі зайнятості варто в подальшому розвивати, зокрема, й в інших центрах зайнятості області та філіях обласного центру зайнятості. Адже він дає змогу максимально швидко допомогти, як роботодавцям, так і самим пошукачам роботи на ринку праці»,- зауважив перший заступник голови облдержадміністрації.

За словами директорки Черкаського міського центру зайнятості Оксани Щербак, фахівці постійно співпрацюють з роботодавцями та шукачами роботи, ознайомлюючи їх з послугами рекрутингу. Складають тексти оголошень про вакансії, розміщують інформацію на інтернет-ресурсах, аналізують професійні якості шукачів роботи, презентують кандидатів роботодавцю, організовують зустрічі з претендентами та узгоджують дату проходження співбесіди. Кожен клієнт отримує інформацію про: характер, режим, умови праці на підприємстві, кваліфікаційні та психологічні вимоги, пред'явлені роботодавцем, а також ознайомлюється з програмами матеріального заохочення від роботодавців.

Фахівці відділу рекрутингу розробили та впровадили інтерактивну карту вакансій з використанням «Google maps». Також, використовуючи новітні технології, клієнти можуть ознайомитися з діяльністю відділу завдяки терміналу, що розміщений у приміщенні. Така комп’ютерна програма є сучасним інструментом розповсюдження інформації.

Також В’ячеслав Швець у співголовуванні з Григорієм Дендемрченком провів робочу нараду з керівним складом Черкаського обласного центру зайнятості.

Перший заступник голови облдержадміністрації обговорив з працівниками структурних підрозділів поточні питання, що стосуються організації роботи служби зайнятості, її профільних напрямків та поцікавився перспективними планами щодо підвищення ефективності працевлаштування, зокрема, соціально вразливих верств населення та людей поважного віку.

Керівник обласного центру зайнятості зазначив, що для осучаснення служби зайнятості та визначення її ролі й значення для суспільства розроблено стратегію розвитку державної служби зайнятості на 2020-2022 роки, що передбачає ключові позиції - поширення нових цінностей, адаптація, навчання, взаємодія, комунікація.

За словами Григорія Дендемарченка, головним акцентом у роботі служби зайнятості було і залишається посилення взаємодії з роботодавцями, якісне забезпечення вирішення їх кадрових потреб, підготовка працівників необхідного кваліфікаційного рівня. 

Напередодні 2020 року у службі зайнятості стартував новий проєкт – Освітній портал державної служби зайнятості. Відтепер громадяни зможуть на ньому проходити навчання, розвивати власні навички, а працівники служби – підвищувати професійну кваліфікацію. На сайті будуть впроваджуватися нові освітні програми, розроблені спільно з роботодавцями, проводитимуться вебінари та дистанційне навчання. Особливо цінним є забезпечення осіб з інвалідністю та жителів віддалених регіонів України освітніми та тренінговими послугами незалежно від можливості добратися до місця проведення курсів чи навчальних закладів.

Довідково: протягом 2019 року послугами Черкаської обласної служби зайнятості скористалися 51,3 тисячі  безробітних. Налагодження тісної співпраці з роботодавцями сприяло зростанню кількості вакансій заявлених роботодавцями регіону. Так, протягом 2019 року 7,3 тисячі роботодавців регіону поінформували центри зайнятості та філії обласного центру зайнятості про наявність 40,6 тисяч вакансій. За сприяння обласної служби зайнятості у минулому році отримали роботу понад 37,3 тисячі черкащан, зокрема, шляхом виплати допомоги по безробіттю одноразово для започаткування власної справи – 52 особи

Відділ інформаційної роботи ОЦЗ