23.05.2018 | 10:56

Служба зайнятості не стоїть осторонь від реформ, які відбуваються в країні. На цей час йде процес реорганізації служби зайнятості, яка проводиться з метою перетворення її у сучасну сервісну установу з високим рівнем довіри клієнтів, соціальних партнерів та громадськості. Вже впроваджено в дію «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет безробітного», використовується реєстрація громадян із застосуванням сервісу «електронна черга».

Про ці та інші актуальні питання йшлося під час робочої зустрічі на Чигиринщині директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка з головами районної державної адміністрації Володимиром Клименком, районної ради Валентиною Алексєєвець, заступником голови районної державної адміністрації Миколою Туриком та директором Чигиринського районного центру зайнятості Світланою Коршуновою. Зустріч відбулася в приміщенні центру зайнятості.

Очільник обласної служби зайнятості Григорій Дендемарченко розповів про процес реорганізації, який передбачає передачу адміністративно-господарських функцій з базового на регіональний рівень, що призведе до збільшення чисельності працівників, які надають послуги за рахунок зменшення адміністративно-господарського персоналу. На сьогодні вже Ватутінський міський, Драбівський, Катеринопільський, Кам´янський, Корсунь-Шевченківський, Тальнівський та Чорнобаївський районні центри зайнятості реорганізовано у відповідні філії Черкаського ОЦЗ. Найближчим часом проведення реорганізації заплановано ще у семи районних центрах зайнятості. Тепер у новоутворених філіях функції будуть розширені та спрямовані на посилення співпраці з клієнтами Служби. Водночас адміністративно-господарські функції, які раніше виконувалися на місцях, тепер будуть здійснюватися на обласному рівні.

«Ключовим принципом реорганізації Служби є створення соціальної сервісної служби для клієнтів: роботодавцям – це якісний та швидкий добір кваліфікованих працівників, безробітним та шукачам роботи – сервісна підтримка сприяння їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри. Згідно з пріоритетами державної соціальної політики і світовим досвідом в роботі фахівців і надалі буде використовуватися клієнтоорієнтований підхід та рекрутингові засади, забезпечуватися широка доступність послуг, зокрема, шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій, активізовано профорієнтаційну роботу з молоддю», - наголосив Григорій Дендемарченко.

Про те що служба зайнятості є активним посередником на ринку праці між роботодавцями і шукачами роботи підкреслила Світлана Коршунова. Вона звернула увагу, на те, що саме налагодження тісної співпраці з місцевими роботодавцями сприяє задоволенню кадрових потреб, а застосування всього комплексу методів роботи з населенням та роботодавцями, впровадження нових підходів в роботі мають позитивний результат.

Місцеве керівництво висловило підтримку і сподівання, що модернізація служби зайнятості сприятиме вдосконаленню соціального захисту українських громадян від безробіття.

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ