З метою аналізу результатів роботи служби зайнятості Черкащини за 2 місяці 2018 року, обговорення поточних питань діяльності та реформування служби зайнятості проведено нараду під головуванням директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка. Участь в нараді взяло керівництво обласного центру зайнятості, базових центрів та новоутворених філій обласного центру зайнятості.
У своєму виступі Григорій Дендемарченко проаналізував підсумки діяльності служби зайнятості, визначив основні завдання щодо підвищення ефективності роботи з надання послуг клієнтам служби та окреслив пріоритетні напрями роботи центрів та філій в сучасних умовах, на перспективу.
Окрему увагу директор зосередив на питаннях щодо посилення співпраці з роботодавцями, проведенні спільної системної роботи з вивчення потреби в організації професійного навчання безробітних на їх замовлення. Саме це, на його думку, сприятиме задоволенню кадрових потреб роботодавців та прискорить процес працевлаштування пошукачів роботи.
Проведення планомірної профорієнтаційної роботи, зокрема модернізація сервісу профорієнтаційних послуг, також є одним із актуальних завдань у роботі служби. Підтвердженням цього є прийняття Програми Державної служби зайнятості щодо професійної орієнтації на 2017-2020 роки.
На нараді було наголошено, що з метою підвищення рівня зайнятості населення на сесії обласної ради прийнято Програму зайнятості населення Черкаської області на 2018-2020 роки, яка передбачає реалізацію заходів щодо сприяння повній зайнятості населення, прискорення працевлаштування, зменшення тривалості безробіття, посилення соціального захисту осіб, які не можуть на рівних конкурувати на ринку праці, зокрема демобілізованих учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб.
Також Григорій Дендемарченко зупинився на питанні реорганізації служби зайнятості, завданнях, які стоять перед обласною службою та новаціях у її діяльності: «Служба зайнятості постійно працює над вдосконаленням своєї роботи, щоб якомога максимально задовольнити потреби клієнтів. Цього року в діяльність служби зайнятості України запроваджено процедуру профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу при працевлаштуванні та після працевлаштування за підходом кейс-менеджмент».
Заступник директора обласного центру зайнятості Марина Сорокіна проаналізувала роботу служби зайнятості за напрямками працевлаштування, проведення професійного навчання, організація громадських робіт та робіт тимчасового характеру. На її думку «Головна мета роботи служби зайнятості на сьогодні – це не тільки допомогти клієнту знайти той чи інший вид зайнятості, але й закріпитися на робочому місці. А для ефективного надання таких видів послуг, як працевлаштування за рахунок надання коштів ЄСВ роботодавцям, одноразової виплати допомоги по безробіттю для зайняття підприємницькою діяльністю та організація професійного навчання безробітних за направленням служби зайнятості запроваджено підхід кейс-менеджмент».
Про організацію роботи щодо надання послуг місцевим роботодавцям, клієнтам служби зайнятості, сприяння працевлаштуванню, визначення основних аспектів в організації профорієнтаційної діяльності та професійного навчання на замовлення роботодавців обговорили керівники профільних відділів обласної служби зайнятості.
У рамках проведення наради всі учасники взяли участь у виїзній робочій зустрічі з керівництвом успішного підприємства Черкащини – товариство з обмеженою відповідальністю «МАНЕЖ». Під час зустрічі з роботодавцем всі ознайомилися з діяльністю підприємства та обговорили шляхи подальшої співпраці з службою зайнятості щодо укомплектування вакансій з урахуванням виробничих потреб.
Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ