Так склалося, що волею долі Вікторія Фещенко разом із сім’єю переїхала з Донецької області до міста Черкаси. На новому місці жінка мусила розпочинати все з нуля. Після невдалих спроб знайти ту роботу, яка б задовольняла і морально і матеріально, вона вирішила: «Відкрию власну справу, яка б не тільки приносила дохід, але і дарувала б приємні враження мені, і тим людям, з якими я буду працювати». Про те, з чого все починалося розповідає сама Вікторія Фещенко.
…Все моє життя було пов’язане із дитячими та дорослими святами. Тож недовго думаючи я обрала для себе справу в сфері організації свят - дні народження, випускні в дитячих садочках і школах, весілля, корпоративи, презентації тощо. Працюємо ми разом з чоловіком, адже він теж має хист до аніматорської справи. І до того ж ми ще добре співаємо і працюємо в форматі «живого співу» в різних кафе і ресторанах міста, що також приносить певне задоволення і прибуток. Поки що найманих працівників у нас немає, хоча ми мріємо створити команду молодих, перспективних, відданих своїй справі людей, які вміють і бажають нести людям свято, гарний настрій і радість.
Перед тим, як започаткувати власну справу, я скористалася послугами Черкаського міського центру зайнятості, де прийняла остаточне рішення – вести власний бізнес.
Під час перебування на обліку в центрі зайнятості я відвідувала тренінги та семінари з відкриття власної справи. Неймовірно пощастило мені, коли в обласному центрі зайнятості проходив тренінг «Розвиток жіночого підприємництва в Україні», і я стала його учасницею. Сама задумка таких тренінгів, спрямованих на розвиток саме жіночого бізнесу ще більше підштовхнула мене до реалізації своєї мрії. Атмосфера, що панувала на заняттях надихала на втілення ідей. Оскільки раніше я не відвідувала подібних заходів, то сама участь у ньому принесла мені багато позитиву, стимулу і мотивацій для рішучих дій.
Згодом я отримала направлення на навчання за програмою «Підприємництво та бізнес-планування», по закінченню якого, я успішно захистила свій бізнес-план з надання послуг в організації свят та отримала одноразову матеріальну допомогу, здобувши свій перший стартовий капітал.
Провівши моніторинг моїх конкурентів, яких до речі чимало в Черкаському регіоні, я зрозуміла, що моя справа буде мати певний попит. Адже свята будуть завжди – батьки будуть намагатися професійно організувати день народження своєї дитини, тим самим внести в нього певну ізюминку (в цьому допоможуть аніматори); молоді люди будуть одружуватись і будуть святкувати весілля (тут потрібна поміч досвідченого ведучого); святкування випускних у садочках і школах також набувають поширення (знову ж таки тут в нагоді стануть веселі та привітні аніматори). Тим більше, проаналізувавши роботу моїх конкурентів, я зрозуміла, що наш матеріал більш цікавий, наші костюми – яскравіші і якісніші, наші реквізити – привабливіші та різноманітніші і взагалі наші пропозиції доступніші та сучасніші.
Ми напрацювали достатню базу клієнтів, які радять саме наші послуги своїм рідним і знайомим. Ми бачимо, як сяють очі у дітей, коли до них на свято приходять мульт-герої в яскравих костюмах і влаштовують справжній феєрверк емоцій. Ми помічаємо задоволені усмішки батьків, приймаємо багато компліментів і добрих відгуків про нашу роботу. Саме це надихає нас не зупинятися, а працювати далі, вкладати зароблені кошти в нові костюми, реквізит тощо.
Але єдине, що ми зрозуміли в нашій роботі, що реклама, на яку на початку відкриття було витрачено багато коштів і сил, (газети, брошури, Інтернет, буклети, платні видання та інше) зовсім не працює! Найефективніша реклама - так зване «сарафанне радіо», коли люди радять наші послуги один одному. Ми зрозуміли, що краще один раз показати, як ми це робимо, аніж сім раз розказати про це! Можливо це не є правильним при веденні бізнесу, і можливо, колись ми будемо заробляти достатньо, щоб користуватися послугами різноманітних рекламних агентств, але зараз – наші вдячні клієнти заміняють десятки досвідчених маркетологів!
Щодо назви… У процесі роботи ми зрозуміли, що нам потрібна гарна назва. Наша справа – незвичайна, яскрава і позитивна, тож і назва повинна бути відповідною. Нашу організацію ми вирішили назвати «ВіВа Праздник!». Чому саме так? Дуже просто! Мене звати ВІкторія, мого чоловіка, з яким ми займаємося проведенням свят, - ВАлерій. От і вийшло: «ВиВа Праздник».
Відеосюжет можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=6ojirw-ccb0.
Записано фахівцями Черкаського міського центру зайнятості