20.07.2018 | 13:25

Результати роботи Черкаської обласної служби зайнятості за січень-червень 2018 року проаналізовано 20 липня під час наради директорів базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості. Нарада проходила під головуванням директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка в приміщені Шполянської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості. Участь у заході взяв голова районної державної адміністрації Володимир Потапенко, який виступив із вітальним словом. У режимі skype-зв’язку взяли участь керівники структурних підрозділів обласної служби зайнятості та їх заступники.

У своєму виступі Григорій Дендемарченко проаналізував результати діяльності служби зайнятості, визначив шляхи реалізації основних завдань до кінця поточного року в роботі, окреслив пріоритетні напрями центрів та філій в сучасних умовах і на перспективу. Він наголосив, що на цей час на Черкащині завершилися реформаційні процеси служби зайнятості, в результаті чого 20 базових центри зайнятості реорганізовано у відповідні філії, які приєднано до Черкаського обласного центру зайнятості; Черкаський, Уманський міські та Смілянський міськрайонний центри зайнятості залишилися юридичними особами.

«У новоутворених філіях робота спрямована на створення соціальної сервісної служби для клієнтів: роботодавцям – це якісний та швидкий добір кваліфікованих працівників, безробітним та шукачам роботи – сервісна підтримка сприяння їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри. Основним пріоритетом у роботі служби зайнятості є клієнтоорієнтований підхід та рекрутингові засади, водночас забезпечується широка доступність послуг, зокрема, шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій, активізовано надання профорієнтаційних послуг молоді», - відзначив Григорій Дендемарченко.

Застосовуючи нові механізми та форми роботи вдалося забезпечити зростання чисельності працевлаштованих громадян та збільшити чисельність роботодавців, які співпрацюють з службою зайнятості щодо укомплектування вакансій та вирішення кадрових питань.

Також директор звернув увагу на те, що протягом першої половини 2018 року за сприяння обласної служби зайнятості роботою забезпечено понад 21,5 тисяч громадян, в тому числі 11,9 тисяч безробітних, а темпи працевлаштування вищі, ніж в цілому по Україні. Завдяки оперативному працевлаштуванню безробітних зменшилася кількість зареєстрованих безробітних на 8 %, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, і становила 16,9 тисяч осіб. Понад 4,9 тисяч безробітних підвищили свою конкурентоспроможність на ринку праці Черкащини завдяки проходженню професійного навчання. Рівень охоплення профорієнтаційними послугами серед регіонів України – сягає 98,2 % (по Україні – 95,2 %).

Про основні завдання щодо підвищення ефективності роботи з надання послуг клієнтам служби, як населенню так і роботодавцям, розповіла заступник директора обласного центру зайнятості Марина Сорокіна. На її думку перетворення служби зайнятості  у сучасну сервісну установу, впровадження  в її роботу сервісів «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет шукача роботи» дозволять отримувати швидкий доступ до послуг служби зайнятості. Окремо також вона зупинилася на роботі служби зайнятості за напрямками працевлаштування, організації професійного навчання та громадських робіт, надання послуг клієнтам служби, зокрема прийняття рішення щодо матеріального забезпечення. Також вона прокоментувала питання щодо надання роботодавцям компенсації витрат єдиного соціального внеску за створення нових робочих місць, наголосила на необхідності і надалі  проводити спільні заходи служби зайнятості з роботодавцями за участю роботодавців, соціальних партнерів, в тому числі і представників управління Держпраці в області.

Про організацію роботи щодо професійного навчання безробітних на замовлення роботодавців у 2018 році, у тому числі за дуальною формою навчання, визначення основних напрямків в організації профорієнтаційної діяльності та запобігання корупції у службі зайнятості обговорили керівники профільних відділів обласного центру зайнятості. Окрема увага була зосереджена на питаннях порядку оформлення договірної документації та ведення ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи.

«Працюючи за новими вимогами служба зайнятості насамперед, забезпечує адресний підхід при наданні послуг та враховує індивідуальні потреби клієнтів. А турбота про людей, вирішення питання соціального захисту від  безробіття в регіоні завжди були, є, і будуть головними завданням колективу обласної служби зайнятості. Сьогодні перед нами постають нові завдання щодо оперативного реагування на стрімкі зміни попиту та пропозиції робочої сили, надання реальної допомоги населенню і роботодавцям. Тому я впевнений, що завдяки праці кожного працівника, імідж Державної служби зайнятості як інноваційної, потужної організації, що склався в  українському суспільстві, і надалі буде підтримуватись та розвиватись», - підсумував директор обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко.

Директори базових центрів зайнятості та філій обговорили актуальні питання в щоденній роботі та обмінялися власним досвідом.

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ