22.12.2018 | 16:00

З метою аналізу підсумків роботи Черкаської обласної служби зайнятості за 11 місяців 2018 року, обговорення пріоритетних питань діяльності служби, 21 грудня відбулася нарада директорів базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості. Нарада проходила під головуванням директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка, за участю заступників директора та керівників структурних підрозділів ОЦЗ.

У своєму виступі Григорій Дендемарченко проаналізував результати діяльності служби зайнятості, визначив шляхи реалізації основних завдань в роботі, окреслив пріоритетні напрями центрів та філій ОЦЗ в сучасних умовах і на перспективу. Він наголосив, що в поточному році з обласною службою зайнятості співпрацювало 7,5 тис. роботодавців регіону, що більше ніж на півтисячі у порівнянні з минулим роком. Кількість вакансій, які надійшли від роботодавців становить понад 9 тис. одиниць, що вже зараз перевищує минулорічний показник.

«На сьогодні робота у центрах зайнятості та філіях ОЦЗ спрямована на створення соціальної сервісної служби для клієнтів: роботодавцям – це якісний та швидкий добір кваліфікованих працівників, безробітним та шукачам роботи – сервісна підтримка сприяння їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри. Основним пріоритетом у роботі служби зайнятості є клієнтоорієнтований підхід та рекрутингові засади, водночас забезпечується широка доступність послуг, зокрема, шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій, активізовано надання профорієнтаційних послуг молоді», - відзначив Григорій Дендемарченко.

За словами директора, служба зайнятості на цьому не зупиняється. Задля надання клієнту допомоги впродовж усього процесу пошуку роботи від реєстрації до працевлаштування з 1 січня 2019 року заплановано впровадження в службі зайнятості єдиного куратора для безробітних – кар’єрного радника.

Також Григорій Дендемарченко наголосив, що серед нових методів роботи, що будуть найближчим часом запроваджені в діяльності обласної служби зайнятості є утворення відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості. Ключовими питаннями, на які буде спрямована робота цього підрозділу, є розробка та використання нових підходів щодо добору працівників для укомплектування вакансій ринкоутворюючих підприємств області, у тому числі на засадах рекрутингу, участь у формуванні та реалізації кадрової політики підприємств, допомога у вирішенні кадрових питань ринкоутворюючих підприємств.

Детально про принципи нової моделі надання послуг служби зайнятості поінформували заступник директора обласного центру зайнятості Марина Сорокіна та начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню Наталія Мінько.

Марина Сорокіна наголосила, що основною метою запроваджених нових підходів є підвищення ефективності індивідуалізованого надання послуг, запровадження стратегії активізації клієнтів на основі принципів взаємних обов’язків і прискорення переходу осіб, які шукають роботу, до стабільної зайнятості. Головні особливості змін полягають у відокремленні функції реєстрації від функцій консультування; запровадженні посади «кар’єрних радників», які працюватимуть на засадах активізації та ведення клієнтів; обов’язковій розробці індивідуального плану надання послуг або працевлаштування, у якому визначається погоджена послідовність дій клієнта для виходу на ринок праці; запровадженні підходу, основаного на взаємних обов’язків.

Водночас про функції майбутніх кар’єрних радників розповіла Наталія Мінько. Вона підкреслила, що ці функції базуються на чотирьох широких напрямках роботи з клієнтами, а саме: здійснення реєстрації клієнтів та проведення індивідуалізованої оцінки; надання послуг із консультування, профорієнтації та працевлаштування, включно з індивідуальним плануванням працевлаштування; направлення до активних програм ринку праці; управління системою допомоги по безробіттю. Наталія Мінько наголосила, що робота кар’єрних радників основана на принципах ведення клієнтів, згідно з яким клієнтам призначається конкретний співробітник, який супроводжуватиме клієнта до його виходу або повернення на ринок праці.

Детально про алгоритм роботи кар’єрних радників та нову модель надання послуг службою зайнятості також було обговорено сьогодні, під час семінару-навчання, із заступниками директорів-технологів, начальниками відділів організації сприяння працевлаштуванню філій ОЦЗ та центрів зайнятості.

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи ОЦЗ