29.07.2016 | 08:11

В рамках навчання фахівців міських, міськрайонних та районних центрів зайнятості методам і формам універсальної роботи із застосуванням концепції рекрутингу, днями, на базі Черкаського обласного центру зайнятості, проведено третій етап навчальних семінарів. До участі у заході долучилися фахівці, які виконують функції адміністраторів залу базових центрів зайнятості.

Захід покликаний навчити фахівців використовувати у свої професійній діяльності більш вдосконалені методи підбору роботи клієнтам та прискорення укомплектування вакансій.

У вступному слові заступник директора обласного центру зайнятості Марина Сорокіна наголосила на особливій відповідальності, яка покладена саме на адміністраторів залу при виконанні своїх функціональних обов’язків. На її думку першим і найголовнішим завданням вказаних фахівців є пошук роботи клієнту "вже і відразу». «Від адміністраторів залу залежить як швидко і головне якісно буде працевлаштований пошукач роботи, та, відповідно, укомплектовано вакансію», – зазначила заступник директора.

За допомогою методів інтерактивного навчання начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню ОЦЗ Наталія Мінько провела практичне заняття з ведення співбесіди з клієнтом, у ході якого детально охарактеризувала прийоми спілкування з роботодавцем як наочно, так і під час телефонної розмови.

На особливості забезпечення надходження вакансій та здійснення якіснішого підбору персоналу на замовлення роботодавця звернула увагу начальник відділу організації надання послуг роботодавцям ОЦЗ Лариса Мірошник.

В. о. начальника відділу організації профорієнтації обласного центру зайнятості Юлія Мельниченко розкрила секрети складання успішного резюме та особливості його використання під час пошуку роботи.

Розглянуті під час семінару-навчання питання та визначені єдині підходи у роботі з відвідувачами спрямовані на працевлаштування пошукачів роботи та укомплектування вакансій роботодавців.

Наприкінці заходу всі присутні подякували організаторам за їх професіоналізм, стиль викладу матеріалу під час навчання та створення невимушеної, доброзичливої атмосфери в групах, що сприяло кращому засвоєнню професійних знань.

 

 

До відома, з березня 2016 року в службі зайнятості запроваджено антикризовий Регламент роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів. Регламент передбачає зміну пріоритетів та підходів в роботі служби, зокрема, забезпечення якісного та оперативного підбору персоналу на замовлення роботодавців, який базується на засадах рекрутингу. Запровадження антикризового Регламенту дає змогу службі зайнятості здійснювати покладені на неї функції в умовах обмеження фінансових та кадрових ресурсів. Кожен базовий центр зайнятості має можливість запровадити гнучкий розподіл обов’язків між спеціалістами з урахуванням місцевих особливостей, чисельності персоналу та шукачів роботи, стану ринку праці.