Вибір професії – це одна з важливих складових умов людського щастя. Саме тому Черкаська обласна служба зайнятості традиційно щороку восени проводить профорієнтаційну акцію „Випускник – 2018”, яка спрямована допомогти школярам знайти свій правильний шлях в житті.
У рамках акції були проведені для учнів 9, 10 та 11 класів „Дні відкритих дверей навчальних закладів”, „Презентації навчального закладу”, „Виїзні акції центру зайнятості”, професіографічні екскурсії, акції „Випускник”, профорієнтаційні уроки, інтерактивні заходи для молоді, фотоконкурс «Я і моя професія» тощо. До організації та проведення даних заходів долучилися місцеві відділи освіти, відділи у справах сім’ї, молоді та спорту, центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, роботодавці.
Учасники мали змогу ознайомитися з послугами, що надаються службою зайнятості; отримати інформацію про стан ринку праці та перспективи його розвитку, потребу підприємств, організацій і установ у кваліфікованих кадрах, можливості подальшого працевлаштування. Випускники шкіл отримали можливість поспілкуватися з представниками навчальних закладів, роботодавцями, пройти профдіагностичне тестування.
З 2 жовтня по 17 листопада 2017 року проводився профорієнтаційний фотоконкурс «Я і МОЯ ПРОФЕСІЯ». В конкурсі прийняли участь учні 7-х – 11-х класів шкіл області, які представили на огляд 255 фотографій, що розміщувалися на сторінці Черкаського обласного центру зайнятості в соціальній мережі Facebook.
Всього у заходах обласної акції „Випускник-2018” взяли участь 11173 учасника, серед яких:
- 10369 учнів;
- 573 представники закладів освіти;
- 253 особи із числа батьків майбутніх випускників.
Загалом в рамках акції було проведено 357 профорієнтаційних заходів за участю представників навчальних закладів та соціальних партнерів.
Проведення такої масштабно акції допомогло учням максимально отримати інформацію про світ професій; про навчальні заклади, які навчають за різними професіями; вивчити самих себе, скласти уявлення про свої інтереси, здібності, нахили; ознайомитися із загальними відомостями про підприємства, де працюють фахівці відповідного профілю, структурою, специфікою виробничої діяльності, умовами та режимом праці; і, нарешті, інтегрувати отриманні знання для складання подальшого професійного плану.