оп
13.12.2018 | 14:25

Відкрив семінар Григорій Дендемарченко – директор Черкаського обласного центру зайнятості, який зазначив: «Професійна орієнтація в діяльності служби зайнятості відіграє надзвичайно важливу роль у сприянні працевлаштуванню і є вагомим чинником, що впливає на формування, збереження та розвиток трудового потенціалу країни. Саме профорієнтаційна робота передбачає реалізацію системи заходів, спрямованих на активізацію професійного самовизначення, мотивацію до зайнятості та якісний підбір кадрів». Крім того, Григорій Григорович наголосив на активному впровадженні сучасних форм роботи, які сприяють упередженню безробіття, в тому числі серед молоді.

Розпочалося дводенне навчання з підведення підсумків профорієнтаційної роботи Черкаської обласної служби зайнятості за січень-листопад 2018 року та визначення пріоритетних напрямів роботи в умовах реформування Державної служби зайнятості.

Основною метою першого дня  було відпрацювання профконсультаційної співбесіди з  використанням Профдіагностичного комплексу «Веб-базована платформа для онлайн профорієнтаційного консультування «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа» та тренінг з розвитку комунікативних навичок.

Визначальною рисою тренінгу стала комунікативна складова, яка реалізувалася шляхом залучення учасників тренінгу до обговорення та відпрацювання важливих питань, пов'язаних з удосконаленням ефективного спілкування; формування  сприятливого психологічного  мікроклімату; розширення можливостей установлення контакту в різних ситуаціях; формування почуття  довіри до себе  та інших людей через ігрові методи навчання; розширення діапазону творчих здібностей.

 

Завдяки навчанню учасники зможуть:

• краще розумітися в стосунках між людьми;

• усвідомити природу міжособистісних конфліктів;

• навчитися продуктивних способів спілкування;

• за допомогою активного слухання та асертивної поведінки справлятись з комунікативними бар’єрами.

    Другий день семінару був присвячений підведенню підсумків роботи з учнівською молоддю в рамках реалізації Програми державної служби зайнятості щодо професійної орієнтації на 2017-2020 роки та проведенню тренінгу з основ та особливостей спілкування і обслуговування людей з інвалідністю.

    Під час заняття були розглянуті питання важливості використання правильної термінології, особливостей спілкування та обслуговування людей залежно від того, чи це порушення опорно-рухового апарату, зору чи слуху, як надавати допомогу, якщо у людини стався епілептичний напад. Врахування та використання у роботі і повсякденному житті цих знань і навичок дозволить фахівцям служби зайнятості долучитися до інклюзивного руху, який розвивається в країні, адже майбутнє – саме за таким форматом, бо його дотримання здатне побудувати суспільство  необмежених можливостей.

    Протягом двох днів навчання проходило в атмосфері психологічного балансу, емоційного комфорту, згуртованості і гармонійних відносин і стало корисним для всіх учасників. Вже найближчим часом, кожен фахівець з профорієнтації зможе застосувати отримані знання на практиці.  

    Відділ організації профорієнтації ОЦЗ