02.12.2022 | 09:11

У трудовій книжці безробітного запис про початок, поновлення, скорочення та припинення виплати допомоги по безробіттю робить посадова особа базового центру зайнятості (філії обласного центру зайнятості, далі – центр зайнятості). Це передбачено вимогами законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Звертаємо увагу, що у період воєнного стану запроваджені спеціальні норми законодавства, якими спрощена процедура зміни центру зайнятості. Вищевказані записи до трудової книжки безробітного може внести посадова особа центру зайнятості за місцем звернення безробітного. У цьому випадку не важливо, яким центром зайнятості прийняті відповідні рішення. 

Якщо ж брати стандартну ситуацію, то такі записи вносяться у тому центрі зайнятості, де призначалася виплата допомоги по безробіттю.

Слід зазначити, що у разі припинення виплати допомоги усі такі записи засвідчуються особистим підписом посадової особи та печаткою центру зайнятості.

Нагадуємо, що консультації з питань пошуку роботи та реєстрації в службі зайнятості, можна отримати онлайн на офіційному телеграм-акаунті Черкаської обласної служби зайнятості: https://t.me/Pidtrimka_klientiv, а також за номерами телефонів «гарячої лінії»: +38 (093) 1617861; +38 (068) 2212174; (0472) 63-98-04.