24.12.2019 | 15:41

Третій рік поспіль в регіоні активно реалізується освітній інформаційно-просвітницько-патріотичний проєкт «ВЧИСЬ, ПРАЦЮЙ, ЖИВИ НА ЧЕРКАЩИНІ». Захід спрямований на підвищення рівня престижності професійно-технічної освіти.

З цією метою, днями, на базі Черкаського державного технологічного університету відбувся Форум соціального партнерства. Захід об’єднав представників влади, об’єднаних територіальних громад, бізнесу, державних установ, професійних спілок, освіти та громадськості навколо питання «Як зберегти кадровий потенціал регіону і запобігти виїзду на роботу закордон молодих фахівців із робітничих та інженерних спеціальностей – випускників навчальних закладів Черкащини». Від обласної служби зайнятості участь у заході взяли директори обласного та міського центрів зайнятості Григорій Дендемарченко та Оксана Щербак.

«Сучасний світ дуже швидко змінюється: з’являються нові професії, нові потреби, нові виклики, але я впевнений, що спільними зусиллями Черкаська область дасть гідну відповідь всім викликам», – наголосив у вітальному слові заступник голови Черкаської обласної державної адміністрації Юрій Лесюк.

Служба зайнятості активно долучається до проведення інформаційної кампанії щодо попередження відтоку кваліфікованих кадрів за кордон.

На думку керівника обласної служби зайнятості Григорія Дендемарченка, можливим варіантом щодо запобігання цьому процесу є формування виваженої державної політики з урахуванням регіональної специфіки тенденцій трудової міграції, підвищення конкурентоспроможності робочої сили, забезпечення високого рівня зайнятості, соціального захисту, заробітної плати і доходів населення, їх наближення до аналогічних параметрів економічно розвинутих країн світу.

«Молоде покоління є рушійною силою розвитку майбутнього країни. Тому на сьогодні одним із головних завдань, яке постає перед нами, є збереження та примноження напрацювань щодо співпраці з роботодавцями та освітніми закладами заради вирішення питань ефективної зайнятості молодих людей. Для Черкащини, як і для країни в цілому, важливо зберегти трудовий потенціал молоді, сприяти їх успішній реалізації та гідним умовам праці», - наголосив під час виступу Григорій Дендемарченко.

Служба зайнятості - це сучасна сервісна установа, яка готова прийти на допомогу кожному, використовуючи сучасні підходи, сервіси, зокрема в онлайн-форматі. При організації профорієнтаційної роботи та професійного навчання завжди враховуються кадрові потреби роботодавців. Так, з 2018 року в області в практичну роботу запроваджено безкоштовну Інтернет-платформу державної служби зайнятості "Профорієнтація та розвиток кар’єри", «Консультаційна мережа: Моя професія», Атлас професій, діє також мобільний додаток «SmartJob». 

На переконання керівника обласної служби зайнятості проведення такого заходу дасть можливість молодим громадянам дізнатися про актуальні кар’єрні можливості, вдосконалити свої навички, поспілкуватися з представниками кадрових служб місцевих та національних компаній та скористатися новою системою пошуку роботи через інтернет-карту вакансій GoogleMap. У свою чергу, роботодавці презентують молоді свої компанії та обміняються досвідом вирішення кадрових питань.

«У наш час необхідно швидко адаптуватися до сучасних вимог ринку праці, здобувати нові знання, розвиватися, не зупинятися на досягнутому і невтомно рухатися вперед. За що б ви не взялися, головне – будьте віддані своїй справі до кінця. Не обов’язково досягати якогось зоряного успіху, головне бути чесним перед самим собою в обраній професії, робити те, що любите і любити те, що робите та будувати свою кар’єру на Батьківщині!», - наголосив у своєму зверненні до молоді Григорій Дендемарченко.

 Під час Форуму діяло також п’ять дискусійних платформ: «Освіта», «Об’єднані територіальні громади», «Роботодавці», «Професійні спілки» та «Засоби масової інформації», на яких учасники поділилися досвідом та враженнями від співпраці влади, бізнесу, освіти, профспілок  та об’єднаних територіальних громад, висловивши пропозиції для більш ефективної взаємодії та партнерства.

Відділ інформаційної роботи ОЦЗ