06.01.2021 | 10:40

Висока конкуренція на ринку праці спонукає випускників закладів професійно-технічної освіти опановувати необхідний набір навичок для пошуку роботи, щоб вміти вигідно презентувати свої знання роботодавцям.

Працедавці, у свою чергу, шукають фахівців, які відповідають його потребам та створюють відчуття правильного балансу між корисністю і ціною претендентів та обирають з поміж тих, в кого краще продуманий маркетинг.

Так, на запрошення ДНЗ «Черкаське вище професійне училище», провідна фахівчиня з профорієнтації Черкаського міського центру зайнятості Юлія Симошенко провела для учнів групи № 22 online урок на тему: «Самомаркетинг, як інструмент формування іміджу випускника училища для успішного працевлаштування».

Оnline-зустріч проходила з використанням сервісу Zoom за участю двох лекторів, з одного боку – викладачки закладу освіти - Ірина Голібаренко, а з іншого – фахівчині міського центру зайнятості.

Таким чином, учні дізналися про класичний маркетинг, що застосовується для продажу товару та послуг, отримали знання для побудови власного маркетингу кар’єри.

Під час оnline-інтенсиву випускників ознайомили із поняттями: «маркетинг», «імідж», «кар’єра», «особистий професійний бренд», «екрут ериинг», «таргетоване резюме» та презентували сучасні методи пошуку роботи.

Окрему увагу Юлія Симошенко звернула на класичну формулу маркетингових стратегій «4P». Від фахівчині центру зайнятості слухачі дізналися, що в основу формули закладено 4 критерії: «Product» – уявлення про себе і свою належність до професії, власна цінність та унікальність на ринку праці серед фахівців; «Price» – вміння чітко пояснити, чому підприємство має заплатити визначену суму; «Promotion» – формування і просування особистого бренду з використанням соціальних мереж та інших методів з метою досягнення пізнаваності серед кандидатів; «Placement» –  вибір тих каналів, для просування власного бренду, якими користуються екрут ери.

На основі отриманої інформації, учасники змогли створити власний алгоритм побудови маркетингу кар’єри.

Як зазначила Ірина Голібаренко: «Головне – це те, що учні виявляють зацікавленість до отримання нових знань і вже в період навчання бажають опановувати методи пошуку роботи, щоб вийшовши на ринок праці, бути привабливим кандидатом для роботодавця вже сьогодні».

Черкаський міський центр зайнятості