З 15 листопада 2016 року в мережі інтернет стартує багатосерійний розважально-освітній мультсеріал «Пошук роботи» створений в рамках соціального проекту «Кар’єра поколінь». Мета мультсеріалу – активізація безробітних у пошуку роботи. Проект ініційовано студією пояснюючого відео «Синяя Лошадь» за підтримки Державної служби зайнятості (Центрального апарату) та інформаційної підтримки Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна (hh.ua).
«Служба зайнятості, як і весь держсектор, реформуються, тому нові форми до співпраці держструктур та бізнесу мають стати звичною справою. У невимушеній мультиплікаційній формі люди отримають серйозну інформацію, яка безперечно стане їм у нагоді. Якщо коротко – то це просто про складне», – прокоментував вихід першої серії заступник Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Сергій Кравченко.
За словами автора проекту Євгена Медведєва, це перший в Україні розважально-освітній анімаційний серіал для дорослої аудиторії, який не має аналогів в пост-радянському просторі. Продукт повністю унікальний, україномовний і буде транслюватись у мережі інтернет.
«У процесі пошуку роботи люди нерідко дістають відмови в працевлаштуванні. З різних причин. Відмови засмучують, знижують самооцінку, розчаровують. Сценарій навчального серіалу виконаний у комедійному жанрі. До речі, мультфільми створювали фахівці, які працювали над сюжетом та жартами «Козаки. Футбол», 2016», – додав Євген Медведєв.
Складнощі з працевлаштуванням часто виникають не тільки через непрості економічні умови та високу конкуренцію, а й через низьку обізнаність громадян щодо головних тенденцій на ринку праці, незнання правил пошуку роботи, написання резюме, проходження співбесід. Тепер до інформаційно-аналітичних матеріалів, порад та рекомендацій на сайті з пошуку роботи hh.ua додасться пізнавальний серіал «Пошук Роботи».
Генеральним спонсором проекту виступила мережа магазинів і аптек «Watsons».