23.12.2019 | 12:50

З метою підсумків роботи Черкаської обласної служби зайнятості за 11 місяців 2019 року та обговорення пріоритетних напрямків діяльності обласної служби зайнятості у 2020 році відбулася нарада директорів базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості. Нарада проходила під головуванням директора Черкаського обласного центру зайнятості Григорія Дендемарченка та за участю керівництва ОЦЗ.

Проведення наради відбулося напередодні 29-ї річниці з Дня утворення державної служби зайнятості, тому у своєму виступі Григорій Дендемарченко проаналізував результати діяльності служби зайнятості за цей період і окремо зупинився на підсумках роботи 2019 року. Він наголосив, що: «Уже 29 років державна служба зайнятості є посередником на ринку праці, виконує важливу функцію щодо сприяння працевлаштуванню тих, хто цього потребує, та забезпечує кадрові потреби роботодавців. У залежності від вимог часу змінювалися пріоритети та завдання, які були ключовими у діяльності служби зайнятості. Останнім часом спостерігається тенденція на збільшення попиту отримання соціальних послуг громадянами та роботодавцями. Служба зайнятості завжди прагне до вдосконалення своєї роботи. Цього року в діяльність запроваджено соціальні послуги нового покоління, що передбачають адресний підхід, виходячи з індивідуальних потреб, вимог та можливостей шукачів роботи і роботодавців».

Аналізуючи підсумки роботи, керівник служби зайнятості Черкащини також підкреслив, що в поточному році зросла кількість клієнтів служби, які отримували соціальні послуги. Так, з початку року послугами обласної служби зайнятості скористалось майже 85,6 тис. громадян, що майже на 100 осіб більше, ніж за цей період 2018 року. У той же час зберігалася тенденція до зменшення навантаження на зареєстрованому ринку праці. За цей період послугами служби зайнятості користувалось 46,5 тис. безробітних, що на 2 тис. осіб менше, ніж минулого року. Це все стало можливим завдяки збільшенню надходження вакансій та оперативному працевлаштуванню наших клієнтів, а саме в перші дні звернення до набуття статусу безробітного.

Акцентуючи увагу присутніх на пріоритетах наступного року, директор відзначив, що «2020 рік готує для нас нові випробування. І від того як ми зможемо оперативно та фахово відреагувати на нові виклики часу залежить не лише імідж державної служби зайнятості, але й наше майбутнє. Скорочення чисельності працівників районних державних адміністрацій безпосередньо вплине на нашу роботу, потребуватиме застосування нових механізмів та підходів в її організації. Уже сьогодні також змінюються акценти в організації профорієнтаційної роботи, яка тепер буде спрямована на роботу з дорослим населенням».

Про перспективи та основні напрямки роботи обласної служби зайнятості в обслуговуванні клієнтів поінформувала заступниця директора обласного центру зайнятості Марина Сорокіна.

«З початку наступного року в роботі служби зайнятості буде впроваджено інститут консультанта роботодавця. Пілотним регіоном для відпрацювання нової технології обслуговування роботодавців виступає Дніпропетровщина. Інститут консультанта роботодавця є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Першим етапом було впровадження з початку року інституту кар’єрного радника. Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили», - прокоментувала Марина Сорокіна.

Окрему увагу заступниця директора звернула на організацію роботи щодо надання послуг особам, які підлягають вивільненню в районних державних адміністраціях. Вона наголосила, що «Необхідно взяти під особистий контроль та супровід роботу з вивільненими працівниками районних державних адміністрацій. Вирішення ситуації залежить від якісного та ефективного проведення профілювання, індивідуальної роботи, профорієнтаційних заходів тощо. На сьогодні ця робота дає вже перші результати: колишні службовці працевлаштовуються».

Питання щодо організації та матеріально-технічного забезпечення служби зайнятості регіону, дотримання правил пожежної безпеки в службі прокоментував заступник директора обласного центру зайнятості Анатолій Забудський.

Детально про послуги служби зайнятості у сприянні працевлаштуванню, основні аспекти співпраці з роботодавцями та організацію профорієнтаційної роботи обговорили керівники профільних відділів обласного центру зайнятості.

У заході також взяв участь заступник голови обласної профспілки працівників державних установ Василь Олійник, який зупинився на питанні співпраці професійних спілок та служби зайнятості у забезпеченні прав та гарантій державних службовців, які підпадають під скорочення.

По завершенні наради доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради", кандидат психологічних наук Олена Педько розповіла про шляхи виходу з конфліктних ситуацій та профілактику емоційного вигорання на роботі.

«Від ефективності роботи кожного працівника залежить результативність роботи служби зайнятості в цілому. Від того як будуть сприймати службу зайнятості люди, буде формуватися відповідний імідж служби зайнятості серед громадськості, а отже, у свою чергу, буде створюватися бренд служби як надійного партнера з працевлаштування», - підсумував директор обласної служби зайнятості Григорій Дендемарченко.

Довідково:

Черкаською обласною службою зайнятості завершено проведення тренінгів для фахівців базових центрів зайнятості та філій Черкаського обласного центру зайнятості, які виконують функції консультанта роботодавця. Ключовим завдання яких було – вдосконалити вміння налагоджувати контакти з роботодавцями, які не є клієнтами служби зайнятості та робота в команді.

Відділ інформаційної роботи ОЦЗ