Сучасний ритм життя диктує свої вимоги щодо успішної самореалізації в житті. Часом, ці вимоги є досить високими і молодим людям тяжко буває зорієнтуватися в сучасних тенденціях та віяннях.
Тож для того, щоб теперішньому учню старших класів в майбутньому стати успішним та затребуваним спеціалістом, служба зайнятості в своїй роботі використовує цікаві методи профорієнтаційного консультування та проведення профорієнтаційних заходів.
Так, в рамках Програми державної служби зайнятості щодо професійної орієнтації на 2017-2020 роки, Черкаським міським центром зайнятості протягом січня 2018 року, організовано та проведено ряд профорієнтаційних заходів, учасниками яких стали майже 300 учнів 8-х класів, які навчаються в ЗОШ № 2, СШ №3, ЗОШ № 4, ЗОШ № 5, ЗОШ № 10, ЗОШ № 12 м. Черкас.
Під час проведення профорієнтаційних уроків фахівець відділу активної підтримки безробітних, Юлія Симошенко розповіла про те, як обирати майбутній фах, ознайомила з професіями, які користуються попитом у місцевих роботодавців. Також наголосила, що: «Молода людина повинна критично проаналізувати свої здібності та особисті якості, цікавитись особливостями майбутньої спеціалізації та володіти інформацією про актуальні сфери діяльності».
Учнівській молоді анонсовано вихід нової платформи з профорієнтації та розвитку кар’єри, запропоновано тестування за методикою Климова, яка дозволяє визначити власну професійну спрямованість на основі аналізу особи за характером та темпераментом. Крім того, для учнів проведено анкетування щодо їх професійних намірів і планів на майбутнє.і за результатами анкетування для 50-ти учнів 8-х класів м. Черкас відбулися професіографічні екскурсії до телерадіокомпанії «ВІККА» та до товариства «Група Венето», яке займається виготовленням сучасних меблів.
У телерадіокомпанії діти мали змогу познайомитися з такими професіями, як журналіст, редактор, оператор монтажу та диктор, особисто побачити, як організовано процес роботи в сфері журналістики. На підприємстві з виготовлення меблів, учні наживо побачили яку роботу виконує токар, електрогазозварник, штампувальник, машиніст баштового крану, оператор верстатів з програмним керуванням, роботехнік.
Працівниками підприємств надано індивідуальні професійні консультації та рекомендації щодо вибору майбутньої спеціальності чи професії.
Проведення подібних заходів дозволяє учням замислитися про майбутній фах та про розвиток своєї кар’єри вже сьогодні.