29.07.2020 | 09:36
Служба зайнятості в карантинний період дещо спростила процедуру, за якою потрібно подавати документи. Безробітному необхідно:
- розпочати із заповнення заяви про присвоєння статусу «безробітний»;
- заповнити заяву про призначення допомоги.
Подати документи можна:
- надіславши на e-mail центра зайнятості – туди, куди безробітному зручніше звертатися (як варіант, можна самому взятися за написання/завантаження, роздрукування, заповнення заяви, а потім – сфотографувати/відсканувати та надіслати документ);
- також можна заяви, які заповнені самим безробітним, принести у скриню для кореспонденції, яка знаходиться у кожному центрі зайнятості;
- завдяки сервісу нової електронної послуги з реєстрації та оформлення виплат допомоги по безробіттю, що знаходися на онлайн-порталі державних послуг «Дія» (https://chk.dcz.gov.ua/node/6923).
Кар’єрний радник зконтактує з особою телефоном, щоб уточнити потрібну інформацію (якщо це потрібно).