24.12.2019 | 12:22

Інститут консультанта роботодавця є другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Першим етапом було впровадження з початку поточного року інституту кар’єрного радника. Основна мета новацій полягає у розширенні підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.

З метою налагодження контактів з роботодавцями, в тому числі, які не є клієнтами служби зайнятості, на базі Черкаського обласного центру зайнятості пройшла серія тренінгів для фахівців базових центрів зайнятості та філій регіонального центру зайнятості, які виконують функції консультанта роботодавця.

Завдяки заступнику директора Черкаського обласного центру зайнятості Марині Сорокіній, начальнику відділу організації профорієнтації Аллі Баранцовій, начальнику та заступнику начальника відділу організації надання послуг роботодавцям Ларисі Мірошник та Оксані Сливі, всі учасники вдосконалили свої комунікативні техніки ділового спілкування.

Виконання відповідних кейсів дало можливість проявити себе активним слухачем, застосувати вербальні та невербальні комунікації в процесі спілкування, відпрацювати техніки відповідей на критичні зауваження та подолання суперечок.

Під час виконання вправ з мозкового штурму, фахівці навчилися долати бар’єри ефективної взаємодії з роботодавцями у наданні послуг, визначати потреби роботодавців в залежності від їх типу, розвивати навички самопрезентації консультанта роботодавця тощо. Також в центрі уваги обговорення були і способи активізації просування послуг.

Робота у команді супроводжувалася на практиці вправами щодо підготовки до проведення переговорів, застосування різних стилів поведінки в ході переговорного процесу, встановлення контакту та домовленість про зустріч з роботодавцем.

«Перш ніж комунікувати з працедавцями, потрібно навчитися визначати їхні потреби та очікування, водночас, усвідомлювати власні, тобто ті цілі, які має консультант роботодавця. Отже, практичні завдання, які виконували учасники тренінгу, допомогли їм з’ясувати, що вони знають один про одного і як дізнаватися більше, аби отримати необхідну інформацію, що і як пропонувати роботодавцеві, а чого слід уникати під час спілкування, аби взаємодія була ефективною. Адже служба зайнятості прагне швидко та якісно забезпечити працедавців необхідними працівниками, а безробітних – роботою», - прокоментувала Марина Сорокіна.

Відділ організації надання послуг роботодавцям ОЦЗ

Відділ інформаційної роботи ОЦЗ